algemene discussie | Virtual Reality

De kidz zijn ook wel zot van VR. Mijn kleinste (bijna 5j) speelt graag de demo van dat drum spel, Rock iets of zo. Hij smijt dan z'n stokken in de lucht en probeert ze terug op te vangen. Mijn dochter (8j) wandelt graag rond in Cities VR. Ze vind het ook top om heel hoog te gaan in de lucht en zich dan naar beneden te laten vallen met de R-stick. Dat kietels in haar buik net als op de kermis. Ook boogschieten in Horizon vindt ze hilarisch. In Resident Evil Village heb ik ze nog niet losgelaten 😅
Hier is de dochter (8j) gek op Angry Birds VR. Ze bouwt dan levels die wij moeten proberen uitspelen :)

Iemand ervaringen om zijn usb c kabel te verlengen icm de PSVR2?
En iemand dat hier zo'n kiwi design gebruikt voor de kabels van bovenaf te laten komen? Werkt dat goed?

Had eens iemand gezien op youtube die zen kabel verlengd had en daar geen enkel probleem mee had ervaren. Dus denk dat dit moet lukken.

45 min gespeeld zonder ziek te worden gewoon door een ventilator voor mijn gezicht te zetten

get fucked brain :unsure:

Ik ben volop aan het verhuizen, sinds dit weekend geen psvr2 meer kunnen spelen. Maar tussen de werken door kom ik hier toch nog wat lezen uit nieuwsgierigheid 😄. Na dit weekend kan ik terug gamen, hoera!

Gisterenavond Resident Evil gespeeld met die oortjes in die bij de headset worden meegeleverd.
Man wat is me dat :D

Ik ben niet snel bang in games maar met die 3d audio en door heel de tijd rond te wandelen met het gedacht dat er iets gaat gebeuren word de spanning wel een niveau hoger getild.

Hoe zijn jullie ervaringen met die Pulse 3D headset?
Is deze het aanschaffen waard? Goede audio kwaliteit?

Gisterenavond Resident Evil gespeeld met die oortjes in die bij de headset worden meegeleverd.
Man wat is me dat :D

Ik ben niet snel bang in games maar met die 3d audio en door heel de tijd rond te wandelen met het gedacht dat er iets gaat gebeuren word de spanning wel een niveau hoger getild.

Hoe zijn jullie ervaringen met die Pulse 3D headset?
Is deze het aanschaffen waard? Goede audio kwaliteit?
Audiokwaliteit zeker goed, maar in combinatie met de PS VR2 niet aan te raden. Je krijgt zowel de PS VR2 als de headset niet zoals je wil 😅
Nu goed, ik had dat met de eerste PS VR ook met gelijk welke headset.

Ik heb enkel de pulse headset zitten gebruiken met de vr en ik voel hem helemaal niet als ik hem op mijn hoofd heb staan icm psvr2. Ik heb zelfs de oortjes die bij de psvr2 zitten niet uitgepakt en steken nog in de doos :D

Audiokwaliteit zeker goed, maar in combinatie met de PS VR2 niet aan te raden. Je krijgt zowel de PS VR2 als de headset niet zoals je wil 😅
Nu goed, ik had dat met de eerste PS VR ook met gelijk welke headset.
Bij mij past de Pulse headset perfect met de PSVR2.
Deze helpt zelfs om mijn VR bril op de juiste plek te houden.
Geluid is :thumb:

Nog een vraagje.
Kan je de PS5 zo instellen dat hij tegelijk zowel de headset als de soundbar als output gebruikt?

Ik zou met de headset op willen spelen maar heb nog graag geluid voor als er iemand aan het meekijken is.

als ik mij niet vergis is dit mogelijk om 2 x de audio te ontvangen. Ik speelde zelf in het begin ook met de oortjes. Maar die mic is enorm gevoelig in party. De mensen horen echt alles. Pulse headset op gezet en is alsof het er voor gemaakt is. Die past perfect en voel je “ in mijn geval “ niet zitten.

als ik mij niet vergis is dit mogelijk om 2 x de audio te ontvangen. Ik speelde zelf in het begin ook met de oortjes. Maar die mic is enorm gevoelig in party. De mensen horen echt alles. Pulse headset op gezet en is alsof het er voor gemaakt is. Die past perfect en voel je “ in mijn geval “ niet zitten.

Juist. Het gehijg is niet echt aangenaam om naar te luisteren.

Ik gebruik momenteel deze. Is wel wired. Er hangt wel een stukje kabel achter mijn rug, maar het stoort niet.

Terug
Bovenaan