algemene discussie | Virtual Reality

Ja man met uw torenhoge verwachtingen...
Het is geen fanboy thread maar duidelijk dat jij een pc vr fanboy bent die de psvr2 geen eens een kans wilt geven.

Ieder zijn ding maar ik geef mijn mening en ben wel onder de indruk dan dit toestel en de nadelen zijn ook al uitgebreid besproken in deze thread.
zoals ik al zei zou het instabuy zijn als er genoeg deftige spellen zouden zijn... maarja,... lezen is ook uw ding niet zeker? ¯\_(ツ)_/¯

Laatst bewerkt:

zoals ik al zei zou het instabuy zijn als er genoeg deftige spellen zouden zijn... maarja,... lezen is ook uw ding niet zeker? ¯\_(ツ)_/¯

Zoals ik al zei zijn er deftige spellen genoeg.
Maar als je uw verwachtingen veel te hoog zet dan gaat het natuurlijk nooit goed genoeg zijn.

Ik heb ongeveer de zelfde ervaringen in RE :D
Van de week was mijn schoonzus hier, die heeft het ook eens een keer geprobeerd. Eerst de tutorial zonder headset, en dan na de tutorial de headset opgezet. Die vond ook dat ze dan plots volledig immersed was en meer schrik had :D

om de full experience te hebben, zijn oortjes/headset een must imo

Tempting! :D
Na Resident evil uit te hebben wil ik me er misschien wel aan wagen als tussentijdse activiteit naast CoTM

Blijkbaar door nieuwe update alles scherper. Iemand getest?

Ik weet niet of het komt omdat je dit gezegd hebt maar bij mij lijkt het inderdaad veel scherper nu.

Resident Evil zag er zowiezo wel goed uit maar lijkt nu scherper maar ik merk het vooral bij GT7.
Voorheen zag deze er nog een beetje wazig uit, nu is alles zeer scherp.

Ik heb de update nog niet gedaan, ik zal straks eens proberen om RE op te starten voor de update en dan de update te doen en dan RE nog eens opstarten.

Volgens de reddit posts die ik lees, zou foveated rendering nu beter werken. Echter, zonder officiële communicatie van Sony hieromtrent vind ik het toch maar bedenkelijk. Al vond ik mijn gameplay van gisteren ook wel scherper, toch maak ik me de bedenking dat we dan misschien wel kunnen spreken van een placebo-effect :crazy:

Bwa lijkt me sterk dat het een placebo effect is als bijna iedereen het er over eens is dat het scherper is.

Is dat dezelfde RE waar je in een soortement kelder die modepoppen tegenkomt die alleen bewegen als je niet naar ze kijkt?

Terug
Bovenaan