@Karel-Jan ?Is dat dezelfde RE waar je in een soortement kelder die modepoppen tegenkomt die alleen bewegen als je niet naar ze kijkt?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Karel-Jan ?Is dat dezelfde RE waar je in een soortement kelder die modepoppen tegenkomt die alleen bewegen als je niet naar ze kijkt?
Was dat niet Condemned, Criminal Origins?Is dat dezelfde RE waar je in een soortement kelder die modepoppen tegenkomt die alleen bewegen als je niet naar ze kijkt?
Poppen gespot, en ook in een kelder. Geen idee of we het over hetzelfde hebben? Er was alleszins ook een baby aanwezig.Is dat dezelfde RE waar je in een soortement kelder die modepoppen tegenkomt die alleen bewegen als je niet naar ze kijkt?
Wel, als ze stopten met bewegen van zodra ge ernaar keek, zal het vast dezelfden zijn.Poppen gespot, en ook in een kelder. Geen idee of we het over hetzelfde hebben? Er was alleszins ook een baby aanwezig.
EnOhh had gemist dat deze uit was.
Net gekocht, subiet eens proberen.
Thx voor de tip!
Ik ben het niet zeker. Het is niet dat ze constant bewogen. Enkel als je in de chapter vorderde, dat ze plots op een andere plek zaten. Er was maar 1 pop die je echt kon zien bewegen naar het einde toe.Wel, als ze stopten met bewegen van zodra ge ernaar keek, zal het vast dezelfden zijn.
Aha! Is niet speelbaar in VR jammer genoeg.Denk dat het in de Rose dlc was dat je moest blijven kijken![]()
Aha! Is niet speelbaar in VR jammer genoeg.
Die DLC is third person ipv first person zoals de base game. Geen idee of ze daar ooit nog iets mee zullen doen.Miljaaaaaaaaaarde
Maar als het DLC is, komt het mss nog? Diene level zou echt zalig zijn in VR om te spelen... Nog beter voor jullie als ge Joeri kan misleiden om dat level te spelen (voorzie voldoende onderbroeken voor em).
Waar ne wil is, is ne weg.Die DLC is third person ipv first person zoals de base game. Geen idee of ze daar ooit nog iets mee zullen doen.

Ej moat.Miljaaaaaaaaaarde
Maar als het DLC is, komt het mss nog? Diene level zou echt zalig zijn in VR om te spelen... Nog beter voor jullie als ge Joeri kan misleiden om dat level te spelen (voorzie voldoende onderbroeken voor em).
Ik moet zeggen dat ik toch eerder geneigd ben om de 'commentaren van hierboven' te volgen.Ik snap de commentaren van hierboven toch niet ze.
Er zijn letterlijk 40+ launch games voor de PSVR2.
Natuurlijk gaan die u niet allemaal bevallen.
En ondr die 40 games zitten toppers zoals Horizon, Resident Evil, GT7, Star Wars, Song in the smoke, the last clockwinder, moss, moss II, no man's sky, ...