Renegadexxripxx
Well-known member
Ik bekeek het meer van de duurzaamheidsoptie. Waarom meer batterijafval genereren als het niet nodig is. Financieel niet voordeliger is (want die eneloops gaan 4 keer zo lang mee (allez wegens capaciteitsverschil iets minderKlopt, is een afweging tussen 1800-1900mAh en bijna 2500mAh.
Voor mij was de doorslag eigenlijk gewoon dat ik ze meteen bij Ikea kon gaan halen dezelfde dag en ze maar 8 Euro zijn, dan zijn 500 laadcycles nog steeds 1.5 jaar bij dagelijks opladen ( en normaal laad je die niet dagelijks op als ze voor in de controller zijn ) tegen dan weer 8 Euro voor een nieuw setje en heb nog maar evenveel uitgegeven dan 1 set Eneloops.
Maar beide ( pro en non pro ) Eneloops zijn goed, ik geloof dat er nog re-wraps zijn van Eneloops ( Amazon Basic batterijen zouden ook Eneloops zijn ) maar over die van de Ikea vond ik duidelijkere info dan over Amazon Basic dus was voor de LADDA's gegaan.
)) en ik kon ze via amazon thuis laten leveren in de brievenbus, ik moest er dus zelfs mijn kot niet voor uitkomen en had de batterijen die meegeleverd waren om de tijd te overbruggen tot ze geleverd werden.Daarnaast, is de ikea binnengaan (ik heb geen wagen, dus bus of fiets te nemen...) voor een paar batterijen nu niet direct mijn favoriete bezigheid. Maar bon, ben niet een fun shopper.