Moet stoppen om altijd de nieuwe games te kopen en afwachten.
Een tijdje geleden it takes two gekocht voor PS5 , nu komt hij op gamepass.![]()
Dat zou je nochtans moeten weten, gezien EA Play bij Game Pass zit en alle EA games daaraan worden toegevoegd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet stoppen om altijd de nieuwe games te kopen en afwachten.
Een tijdje geleden it takes two gekocht voor PS5 , nu komt hij op gamepass.![]()
Mja ik ben meestal te impulsief en moet alles hebben maar tegen dat ik een game kan spelen is deze meestal al 50% gedaald in prijs.Dat zou je nochtans moeten weten, gezien EA Play bij Game Pass zit en alle EA games daaraan worden toegevoegd.

Dat is al een probleem sinds de 360 dagen.ik heb een onnozel vraagje ...
why staan de achievements in mijn xbox app op pc in het frans?
nochthans heb ik overal mijn setting in nl gezet ...
Heb onlangs mijn series x voor garantie opgestuurd naar MS. Kreeg ik elke mail mbt mijn reparatie en levering/verzending in het frans. Nogal een geluk dat ik een collega heb die vloeiend frans spreekt of er had niks van in huis gekomenik heb een onnozel vraagje ...

De reden dat mijn xbox op ierland staat, altijd engelse versiesIs toch erg hé, soms wil je een digitaal exemplaar van een spel aankopen, tot ik lees bij de reacties, dat er geklaagd wordt omdat het spel in het Frans is.
Hetzelfde verhaal wanneer je een film wenst te huren, je moet goed uitkijken of je hebt een Franse versie aan je been.
is gewoon in euro en kan met paypal betalen zonder enige truck van vals adres.heb geen xboxZet je land van de Xbox op Nederland en alles is in het Nederlands![]()

Kan dat nu nog ?Zet je land van de Xbox op Nederland en alles is in het Nederlands![]()
Dat kan ja, je blijft dit gewoon spelen zonder problemen.Kan dat nu nog ?
Hoe zit het dan met de aangekochte games en dlc
Samen komen we er welGisteren van België naar Nederland gezet.
Nu staan de reacties van een spel in het Nederlands of Engels.
Bij het huren van een film, heb ik niet meteen een Franse dubversie tegen gekomen.![]()

Ik had dat issue ook met de PC app.ik heb een onnozel vraagje ...
stond op nederlands maar heb het franse taalpakket verwijderd uit windows en nu staan de achievements wel in het EngelsIk had dat issue ook met de PC app.
Standaard Win10 taaloptie op 'NLD - DUTCH - belgium' gezet in mijn geval en het was in orde.
![]()

Hallo iedereen,
Ik heb juist een xbox series x gekocht en ik ben aan het twijfelen om voor gamepass te gaan. Nu zie ik hier weinig van op het forum staan. Is het niet populair bij jullie, of wat is de reden?
En twee weten jullie van acties waardoor het goedkoper wordt?
Hallo iedereen,
Ik heb juist een xbox series x gekocht en ik ben aan het twijfelen om voor gamepass te gaan. Nu zie ik hier weinig van op het forum staan. Is het niet populair bij jullie, of wat is de reden?
En twee weten jullie van acties waardoor het goedkoper wordt?