algemene discussie | Xbox

De documentaire volledig gezien van Xbox op YouTube. Wel de moeite! Goed dat ze eerlijk zijn, en effectief het laten zien zoals het was. Ik vind dit soort dingen wel heel cool. Denk dat de meeste gamers dit wel appreciëren! Echt tof om te zien, good job Xbox!
Ik vond die docu heel boeiend.
Wat voor ons een kleine moeite lijkt voor een multi-miljardenbedrijf om een nieuw project te starten, blijkt toch serieus wat moete te kosten. En de nodige rivaliteit binnen een bedrijf

Ik zou graag mijn series x aan een soundbar willen koppelen voor dolby atmos te hebben
Maar dan verlies ik natuurlijk de 120hrz en vrr
Die 120hrz vind ik nog niet zo erg, maar is er veel verschil tussen vrr aan of uit?

Laatst bewerkt:
Heb nu kleine week een xbox, zelf even overwogen mijn ps weg te doen ( ik ben nogal gevoelig om constant nieuwe games te kopen ). nu met serie S kan je dat niet( of wel digitaal voor veel geld ).
Maar ik ben geweldige fan van God of war, uncharted, horizon zero dan, the last of is, spiderman dus et andere woorden het zal weer de xbxox zijn die zal vliegen.

heb voorlopig FH5, Halo, flight simulater op gezet.

Heb nu kleine week een xbox, zelf even overwogen mijn ps weg te doen ( ik ben nogal gevoelig om constant nieuwe games te kopen ). nu met serie S kan je dat niet( of wel digitaal voor veel geld ).
Maar ik ben geweldige fan van God of war, uncharted, horizon zero dan, the last of is, spiderman dus et andere woorden het zal weer de xbxox zijn die zal vliegen.

In uw favoriete games zitten heel veel exclusieve Sony games. Dus als ik u was, zou ik gewoon de Playstation als hoofd platform gebruiken en de Xbox voor de Xbox exclusive games.
Ik persoonlijk ben altijd een gamer op meerdere consoles geweest. Ik weet nog goed dat de originele Xbox me zeer dierbaar was door games als Halo, slintercell... De Xbox 360 was zelfs mijn hoofd platform voor verschillende jaren door halo, gears, mass effect, oblivion, cod 2 launch op 360, noem maar op. Al was mijn liefde voor Sony nog altijd groot en doordat zij in de 2de helft van de PS3 echt met fantastische games kwamen, is uiteindelijk Playstation terug mijn hoofd platform geworden. En Xbox one is eerlijk gezegd een serieuze fail qua exclusieve games (voor mij toch). Mijn Xbox one had ik dan ook snel verkocht, aangezien Sony echt alles juist gedaan heeft met de PS4. Ik had alles met de PS4. Maar achteraf toch een gears 5 Xbox one x gekocht en die gebruik ik nu voor de exclusieve Xbox games. Plus mijn zoontje speelt er ook op (gamepass spellen, etc). Verkopen zou ik echt niet doen. In het begin van de Xbox one zou ik zeggen ok. Maar nu, je hebt verschillende games nu, en er komen er nog veel aan. Stalker 2, automic heart (geen exclusive games, maar day 1 gamepass), Forza, hellblade 2, starfield, fable, perfect dark,.... Ik zie me ooit een series x kopen. Waarschijnlijk als starfield uitkomt. Want ik heb cloud gaming geprobeerd, op mijn one x, Maar dat is het echt niet! Maar als je je Xbox gaat verkopen ga je die games missen wel...

Waarom hou je beide niet?
Soms denk ik ook van mijn Series X Halo Editie weg te doen omdat ik met 2 jonge kinderen amper tijd kan vinden voor 2 consoles.
Playstation zal altijd mij main console blijven , aan de andere kant is het allemaal wel fijn die day one games op gamepass maar als je de tijd niet hebt om ze te spelen is het mss toch beter om de Series X te verkopen :D

Twijfel ook soms.

In uw favoriete games zitten heel veel exclusieve Sony games. Dus als ik u was, zou ik gewoon de Playstation als hoofd platform gebruiken en de Xbox voor de Xbox exclusive games.
Ik persoonlijk ben altijd een gamer op meerdere consoles geweest. Ik weet nog goed dat de originele Xbox me zeer dierbaar was door games als Halo, slintercell... De Xbox 360 was zelfs mijn hoofd platform voor verschillende jaren door halo, gears, mass effect, oblivion, cod 2 launch op 360, noem maar op. Al was mijn liefde voor Sony nog altijd groot en doordat zij in de 2de helft van de PS3 echt met fantastische games kwamen, is uiteindelijk Playstation terug mijn hoofd platform geworden. En Xbox one is eerlijk gezegd een serieuze fail qua exclusieve games (voor mij toch). Mijn Xbox one had ik dan ook snel verkocht, aangezien Sony echt alles juist gedaan heeft met de PS4. Ik had alles met de PS4. Maar achteraf toch een gears 5 Xbox one x gekocht en die gebruik ik nu voor de exclusieve Xbox games. Plus mijn zoontje speelt er ook op (gamepass spellen, etc). Verkopen zou ik echt niet doen. In het begin van de Xbox one zou ik zeggen ok. Maar nu, je hebt verschillende games nu, en er komen er nog veel aan. Stalker 2, automic heart (geen exclusive games, maar day 1 gamepass), Forza, hellblade 2, starfield, fable, perfect dark,.... Ik zie me ooit een series x kopen. Waarschijnlijk als starfield uitkomt. Want ik heb cloud gaming geprobeerd, op mijn one x, Maar dat is het echt niet! Maar als je je Xbox gaat verkopen ga je die games missen wel...
Van al die nieuwe games heb ik enkel interesse in stalker en prefect dark en die eerst komt ook naar ps5 dacht ik
Waarom hou je beide niet?
Soms denk ik ook van mijn Series X Halo Editie weg te doen omdat ik met 2 jonge kinderen amper tijd kan vinden voor 2 consoles.
Playstation zal altijd mij main console blijven , aan de andere kant is het allemaal wel fijn die day one games op gamepass maar als je de tijd niet hebt om ze te spelen is het mss toch beter om de Series X te verkopen :D

Twijfel ook soms.
Door persoonlijk reden heb ik enorm veel tijd nu nog, maar zal binnenkort verandering in komen, en dat zal ik wellicht enkel de toppers nog spelen. Dus binnen paar weken als ik forza en halo gedaan heb zal deze weer te koop verschijnen.

Als je het geld niet nodig hebt dan zie ik geen reden waarom je de console zou moeten verkopen.
Mijn xbox series s staat nu ook al 2 maand stil en nog geen 1 moment gedacht voor hem te verkopen.
Binnenkort mogen we hopelijk wat kleppers verwachten op de gamepass, zou dan maar weer zuur zijn voor nu je console met verlies te verkopen.
Voor dan binnen paar maand weer 1 te willen kopen eigenlijk.

En ook al speel je xbox games paar maand later na hun release, dat maakt toch niet uit.

Als je het geld niet nodig hebt dan zie ik geen reden waarom je de console zou moeten verkopen.
Mijn xbox series s staat nu ook al 2 maand stil en nog geen 1 moment gedacht voor hem te verkopen.
Binnenkort mogen we hopelijk wat kleppers verwachten op de gamepass, zou dan maar weer zuur zijn voor nu je console met verlies te verkopen.
Voor dan binnen paar maand weer 1 te willen kopen eigenlijk.

En ook al speel je xbox games paar maand later na hun release, dat maakt toch niet uit.
True daarmee dat ik hem gewoon ga bijhouden en al zeker die Halo Editie.
Het geld van verkoop heb ik niet nodig dus kan hem beter laten staan ;)

Ik heb hetzelfde probleem. Deze generatie ga ik voor PS5 en op het einde van de generatie ga ik goedkoop een Xbox kopen met de exclusives die tegen dan ook maar 10 euro 't stuk kosten. Heb toch niet de tijd om op 2 consoles te gamen...

Bwa. Ik heb net het tegenovergestelde. Ik game het liefst op xbox
Ja, de naughty dog games zijn de moeite. Maar ik hoop dat ms voor deze gen zijn les wel geleerd heeft.
Games waar ik naar uitkijk:
Perfect dark
Forza motorsport
Fable
Indiana jones
Stalker
Hellblade 2
Project mara
Gears of war
Starfield

Het hangt er een beetje vanaf hoe duur de Brasil codes staan van Xbox Live Gold, momenteel staan die tussen 31,5 en 34 Euro bij 3 aanbieders op allkeyshop.
Toen ik het deed 1.5 jaar geleden stonden ze een tijdje aan 27 Euro voor 1 jaar.

Is inderdaad rond de 100 euro, heb het ook zo gedaan.
Braziliaanse Xbox Live keys kopen voor 3 jaar. Die inwisselen met een VPN.
Er was/is een actie dat je Xbox Live Gold voor 1 euro kunt upgraden naar Game Pass Ultimate.

Je mag echter geen actief Game Pass Ultimate-abonnement hebben.

Mijn gamepass ultimate loopt af in juli. Mss dat ik het terug neem via mijn zoontje zijn profiel. Dan kan hij toch op zijn tablet zijn gamepass ook gebruiken he? Via cloud gaming? Mij zegt dat niks, maar mss wel handig voor hem...

Ik kocht vorige week een xbox series S tweedehands, ik log in op mijn profiel en ik heb die ultimate gamepass. Vorig jaar in januari heb ik game pass gekocht voor 1 maand maar dat is al afgelopen heb die xbox een kleine maand gehad.

Zou wel grappig zijn mocht die andere kerel zijn profiel er nog op staan met gamepass en dat je er zo van kan genieten.

Terug
Bovenaan