Neen is maar raar, en het is mijn profiel dat ik al jaren heb. Ik ga het nakijken we hebben wel visa.Toevallig met uw VISA kaart ofzo gekocht?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neen is maar raar, en het is mijn profiel dat ik al jaren heb. Ik ga het nakijken we hebben wel visa.Toevallig met uw VISA kaart ofzo gekocht?![]()
Idd, hier ook zo gedaan met Turkse key aan 23€ voor 1 jaarHet hangt er een beetje vanaf hoe duur de Brasil codes staan van Xbox Live Gold, momenteel staan die tussen 31,5 en 34 Euro bij 3 aanbieders op allkeyshop.
Toen ik het deed 1.5 jaar geleden stonden ze een tijdje aan 27 Euro voor 1 jaar.
En ja tis van dat is automatisch via visa gegaan, ik beheer die visa niet en blikbeer betalen we al 10maand voor die gamepassNeen is maar raar, en het is mijn profiel dat ik al jaren heb. Ik ga het nakijken we hebben wel visa.

Er was/is een actie dat je Xbox Live Gold voor 1 euro kunt upgraden naar Game Pass Ultimate.
)Ik vraag me af hoelang je die truc nog kunt doen
Ik heb het zo intussen al 5 jaar, mijne loopt nog tot april 2024 ergens..Ik vraag me af hoelang je die truc nog kunt doen. Ikzelf heb ultimate tot juli dit jaar. Maar het is pas eind dit jaar dat echt interessant wordt met starfield, stalker 2,... Dus ik dacht op mijn zoontje zijn profiel 3 jaar gold te nemen en dan over te zetten. Dan kan hij ook op zijn profiel op de tablet spelen als hij eens met mijn ouders is ofzo.
Ik heb alleen schrik dat één van dees die truc afgelopen is. Misschien al vastzetten voor mijn zoontje (en voor mezelf natuurlijk)
Hoe krijgt ge die tot 5 jaar?Ik heb het zo intussen al 5 jaar, mijne loopt nog tot april 2024 ergens..
Nee,alles moet verlopen zijn.1 ste keer had ik nog 7 maand live 2 jaar bijgekocht en toen omgezet.Hoe krijgt ge die tot 5 jaar?
In voorwaarden stond toen tot 3 jaar.
Zelf in januari vorig jaar geactiveerd op die manier.
2 jaar extra gold gekocht bovenop men lopende en dan voor 1 euro upgrade naar gamepass.
Als ik nu gold zou bij kopen, worden die dan automatisch omgezet na gamepass?
Dus op mijn huidige gamepass dan 1 of 2 jaar gold bijkopen, zet dat dan gewoon om naar gamepass?
Gedachtegang werd door post getriggerd.Nee,alles moet verlopen zijn.1 ste keer had ik nog 7 maand live 2 jaar bijgekocht en toen omgezet.
Erna 3 jaar ineens gedaan.3 jaar ultimate voor 158€.
Hoe krijgt ge die tot 5 jaar?
In voorwaarden stond toen tot 3 jaar.
Zelf in januari vorig jaar geactiveerd op die manier.
2 jaar extra gold gekocht bovenop men lopende en dan voor 1 euro upgrade naar gamepass.
Als ik nu gold zou bij kopen, worden die dan automatisch omgezet na gamepass?
Dus op mijn huidige gamepass dan 1 of 2 jaar gold bijkopen, zet dat dan gewoon om naar gamepass?
.Ahjaa whoops, miscuse!Staat gewoon 3 posts hoger in mijne uitleg.
Weet niet of dit het juiste topic is, maar vond niet direct een betere: een tijdje terug was er een actie dat je 3 maanden toegang kreeg tot xbox game pass voor 1 €/maand... Ik heb even gegoogled, maar die actie is precies niet meer van toepassing?
Dat is toch maar telkens 1 maand? Of kijk ik nu zo verkeerd?PC Game Pass — PC 1 maand kopen | Xbox
Speel Minecraft, Forza Horizon 5 en honderden andere pc-games voor één lage maandelijkse prijs.www.xbox.com
Ik zie hem wel nog staan.
Had ook reeds geopteerd om een subtopic te maken voor Streaming gerelateerde services voor gaming aangezien dit alsmaar populairder wordt.

Ik dacht dat eerst ook. Maar ergens heb ik dan gevonden dat je bij de actie direct 2 maand gratis krijgt.Dat is toch maar telkens 1 maand? Of kijk ik nu zo verkeerd?![]()