algemene discussie | Xbox

12 juni is het zover
Ik verwacht zeer veel gameplay Beelden (waar het vorig jaar bijna allemaal CGI aankondigingen waren). Zou wel eens de beste showcase ooit kunnen zijn voor Xbox. Nu moeten ze toch echt veel hebben om te showen voor eind dit jaar en 2023/2024

12 juni is het zover
Ik verwacht zeer veel gameplay Beelden (waar het vorig jaar bijna allemaal CGI aankondigingen waren). Zou wel eens de beste showcase ooit kunnen zijn voor Xbox. Nu moeten ze toch echt veel hebben om te showen voor eind dit jaar en 2023/2024
Ik hoop het, maar vrees vooral dat het een starfield show gaat worden :(

Ik hoop het, maar vrees vooral dat het een starfield show gaat worden :(
Voor het Bethesda gedeelte bedoel je dan. Alhoewel die volgens mij ook Indiana Jones teaser gaan laten zien en sowieso red fall of hoe heet dat spel van arcane studio? Van Xbox zelf, denk Avowed, hellblade 2, gears 6 eerste teaser, fable is toch ook al lang geleden aangekondigd?, Forza motorsport,...

Voor het Bethesda gedeelte bedoel je dan. Alhoewel die volgens mij ook Indiana Jones teaser gaan laten zien en sowieso red fall of hoe heet dat spel van arcane studio? Van Xbox zelf, denk Avowed, hellblade 2, gears 6 eerste teaser, fable is toch ook al lang geleden aangekondigd?, Forza motorsport,...
Denk dat we weinig van de andere projecten gaan zien. Behalve misschien hellblade, nieuwe forza motorsport en veel starfield.

Ik dacht gisteren een cadeaubon op te vragen via rewards , tekens een fout met u account kreeg ik te zien. Toen op gsm geprobeerd, de zelfde zever.

5 u later wil ik de reward v achievement doen 50 punten. Is mijn account ineens opgeschort wegens schending vd regels.
Daar gaat men +/-30€.

Iemand ervaring mee?

Ik dacht gisteren een cadeaubon op te vragen via rewards , tekens een fout met u account kreeg ik te zien. Toen op gsm geprobeerd, de zelfde zever.

5 u later wil ik de reward v achievement doen 50 punten. Is mijn account ineens opgeschort wegens schending vd regels.
Daar gaat men +/-30€.

Iemand ervaring mee?
Niet echt
Wel erg vervelend

Daar gaat men +/-30€.

Iemand ervaring mee?

Best even een support ticket aanmaken (een link daarvoor staat in zijn volgende tweet).

Ik dacht. Ik ga game pass eens checken op de pc. (Ik heb geen Xbox meer sinds de One) Maar die Xbox app blijft gewoon op zwart scherm staan.. 🤔 iemand een idee?

Ik dacht. Ik ga game pass eens checken op de pc. (Ik heb geen Xbox meer sinds de One) Maar die Xbox app blijft gewoon op zwart scherm staan.. 🤔 iemand een idee?
De app verwijderd en terug geïnstalleerd. Zelfs terug installeren werkte niet. Blijkbaar was ik niet aangemeld op de site van MS/xbox. Dan ging installeren wel en de app werkt dan ook. Ipv gwn een melding te geven om aan te melden 🤷‍♂️😂

ik ontving een coupon voor 1 maand gratis game pass, deze geactiveerd op de xbox one van de zoon.
we hebben eens gekeken maar mijn eerste indruk is dat je bitter weinig games echt gratis kan spelen( althans AAA games ).
elke game die mn zoon voorstelde was "met korting" te kopen. en de games die je gratis kan spelen zijn vooral of mss zelfs enkel onbekende of oude games.
Lijkt me dus niet de moeite tenzij je mss upgrade naar ultimate game pass ofzo ? geen idee maar het lijkt me nogal een zwak aanbod op het eerste zicht.
ik dacht dat je met gamepass verschillende AAA games gratis kon spelen zolang je maandelijks abonement betaalde, maar dat lijkt dan een misconceptie.
wat is jullie ervaring hiermee?

Laatst bewerkt:
ik ontving een coupon voor 1 maand gratis game pass, deze geactiveerd op de xbox one van de zoon.
we hebben eens gekeken maar mijn eerste indruk is dat je bitter weinig games echt gratis kan spelen( althans AAA games ).
elke game die mn zoon voorstelde was "met korting" te kopen. en de games die je gratis kan spelen zijn vooral of mss zelfs enkel onbekende of oude games.
Lijkt me dus niet de moeite tenzij je mss upgrade naar ultimate game pass ofzo ? geen idee maar het lijkt me nogal een zwak aanbod op het eerste zicht.
ik dacht dat je met gamepass verschillende AAA games gratis kon spelen zolang je maandelijks abonement betaalde, maar dat lijkt dan een misconceptie.
Elke first party titel komt day one naar gamepass, ik weet niet welke games u zoon wil spelen ?

Ja dingen zoals forza horizon 5, dayZ en andere games Maar blijkbaar moet je beheren drukken en dan kan je het wel downloaden komt hij me net vertellen.

Yeah de Xbox app laat nog serieus te wensen over. Ook debiel veel updates.

Ik krijg bijna dagelijks melding dat er update is voor de app.
En mijn games updaten altijd automatisch terwijl dit uit staat, en de app download altijd het volledige spel opnieuw ipv enkel de update.

Ik heb nu 4 jaar game pass ultimate en heb er nog 3 jaar bijgenomen
In die tijd heb ik geen enkele game hoeven te kopen
Als je cod wil spelen is het een andere verhaal maar voor mij is het zeker de moeite waard
En als ik een game echt wil hebben koop ik die als hij in sale is

Ik heb nu 4 jaar game pass ultimate en heb er nog 3 jaar bijgenomen
In die tijd heb ik geen enkele game hoeven te kopen
Als je cod wil spelen is het een andere verhaal maar voor mij is het zeker de moeite waard
En als ik een game echt wil hebben koop ik die als hij in sale is
COD zal in de nabije toekomst ook wel naar GP komen, eens dat de overname rond is

Terug
Bovenaan