Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da's logisch. Die 1 euro heeft niets met die truuk te maken. Die 1 euro is een promo voor wie nog nooit Gamepass had en die daarom maar 1 euro moet betalen voor de eerste maand.De 1 euro werkte niet meer was 12,99 euro om up te graden.
Ik snap hier het probleem niet.Lol, iedereen die logisch nadenkt wist dit toch...![]()
Microsoft Can't Deny Xbox Game Pass Cannibalises Software Sales
Redmond firm releases statementwww.pushsquare.com
Wie heeft hier gezegd dat er een probleem is met gamepass? Als je het artikel zou gelezen hebben, dan zou je weten dat het probleem met Phil Spencer zijn uitspraken ligt. Hij heeft namelijk verscheidene keren gezegd dat games juist meer verkopen dankzij gamepass. Wat natuurlijk bs is. Juist hetzelfde met pure winstmarge van gamepass, die is er namelijk nog niet als je rekening houdt met alle kosten die men moet doen. Ten tijden van Xbox 360 was het juist Microsoft die non stop met cijfers naar buiten kwam. Terwijl de laatste 10 jaar er geen concrete cijfers meer worden vrijgegeven over Xbox (games, hardware,...). Enkel en alleen zaken zoals 'zoveel actieve spelers' en van die zaken. Gamepass is natuurlijk heel leuk, maar het is logisch dat Sony dit (nog) niet doet. Ragnorak is daar een bewijs van. 11 miljoen verkochte exemplaren op een paar weken tijd. Dat geld gaan zij echt niet laten liggen en heel logisch ook. De kwaliteit is er ook, daar betaald men voor. Al zijn er voor Xbox ook games onderweg, maar het mag echt wel gaan komen. En hopelijk gaat dit dan een boost geven voor gamepass want ook daar is weinig groei op het moment.Ik snap hier het probleem niet.
Netflix, spotify …. Hebben allemaal bijgedragen tot vermindering van verkoop.
Dus waarom zou iets als gamepass anders zijn?
De Activision dealWell fuckin duh. MS geeft dan ook geen moer meer om effectieve sales. Slaperige klanten sprokkelen die abbo's laten doorlopen is where it's at. Als de EA deal ooit efgectief rond geraakt zullen ze wel dicht bij hun gewenste toekomstige geraken, al die slaperige COD en sport fans. EZ moneh.

Moest gij mij gehad hebben?Well fuckin duh. MS geeft dan ook geen moer meer om effectieve sales. Slaperige klanten sprokkelen die abbo's laten doorlopen is where it's at. Als de EA deal ooit efgectief rond geraakt zullen ze wel dicht bij hun gewenste toekomstige geraken, al die slaperige COD en sport fans. EZ moneh.

Zelf ook benieuwd naar. Veel goeds over gehoord al en de eerste everspace was ook wel leuk.Everspace 2 op gamepass, ik moet eerlijk zeggen dat het voorlopig een zeer sterk spel is.
klein beetje een actie rpg in space.
Zelf ook benieuwd naar. Veel goeds over gehoord al en de eerste everspace was ook wel leuk.
Binnenkort nog eens een maandje gamepass nemen om dit te spelen en Redfall
.