Algemene fora

richtlijn
Dienstmededeling:

Graag even de afweging maken of iets wel hoort in het Ergernissentopic, Glimlachtopic, Jouw what the fuck-moment, of eerder gewoon in Slowchat dient te komen (of het Muilzwamtopic). De laatste tijd merken we dat die stilaan één pot nat beginnen te worden. Dat is niet de bedoeling. Omdat andere topics over andere dingen gaan, omdat het een beetje de andere gebruikers buiten de groep zet, en omdat je er anders straks nergens nog aan kunt ontkomen. Waarvoor dank.

Laatst bewerkt:
openbare melding
bedoel je hiermee waarschuwingen of strafpunten/ban?

(Niet dat ik bij het antwoord "waarschuwingen" terug meer ga zeveren elders, k weet oprecht niet hoe ik dit moet interpreteren)
Een waarschuwing (warn) is een strafpunt in deze forumsoftware. Strafpunten vervallen na verloop van tijd, maar kun je opstapelen tot er een ban uit volgt.

Voor mensen die het al vaker hebben gehoord en wie we het al vaker hebben gevraagd, gaan we niet nog eens extra (bovenop het werk van het verhuizen!) eindeloos pm's sturen met de vraag het niet meer te doen. Ik denk dat we én deze posts hier, én de reeds verstuurde pm's wel als voldoende kunnen zien kwestie van informele waarschuwingen. Zo kunnen we bezig blijven.

Ik zou het alleszinds graag hebben als de Slowchat-topic naar Zwam zou verplaatst worden.

Ik lees geregeld bij, en vind het leuk als een "onderdeel" volledig gelezen is. Maar de slowchat topic lees ik nooit, en dat is enorm irritant om constant op "mark as read" te klikken. In zwam kom ik sowieso niet, dus daar maakt het niet uit als er zever ongelezen blijft staan
Dat gaat dan weer niet gebeuren. Zwam is geen vergaarbak voor wat eigenlijk gedeletet moet worden. Dat dient voor iets specifieks.

Laatst bewerkt:
openbare melding
Er zijn mijns inziens geen duidelijke, objectieve regels rond de graad van "temperament" waarmee gepost mag worden. Maar zoals steeds mag je erop rekenen dat ik niemand persoonlijk beledig en mijn posts steeds on-topic zijn en voldoende voorzien van inhoud, structuur en argumentatie. :thumb:

Ons Miranda zegt dat ook altijd. Loser, zegt ze, zoals jij dat kan zeggen, zo, ja, zo zeg ik dat, hè:
Wij denken ook niet dat het slechte wil is. Maar als de grens je zelf onduidelijk is, laat je dan leiden door de moderatie die je vriendelijk aangeeft waar de grens is. In plaats van (nu opnieuw) te strijden tegen wat wordt aangegeven als de grens.

En nu is het klaar.

Terug
Bovenaan