|nfected
Well-known member
Dat zal aan de combinatie type kledijstof en lichaamsbeharing liggen hé.
Ja had niet echt door dat er 2 pagina’s zijn. Ligt inderdaad aan beharing en ja ik clean dat up dus daarom waarschijnlijk nog nooit van gehoord.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zal aan de combinatie type kledijstof en lichaamsbeharing liggen hé.
Toch 2 vreemde dingen om op te noemen.Ik wou even binnen het onderwerp algemene hygiëne bij mannen 2 zaken aanhalen.
- nadruppelen bij mannen
- opstapelen van navelpluchen bij mannen
Professioneel gezien onderzoek ik vaak mannen die in hun ondergoed op een onderzoekstafel liggen en dan vallen mij bepaalde zaken toch op waardoor ik bij mijzelf daar toch meer aandacht aan besteed.
Het fenomeen van nadruppelen zal bij iedereen wel gekend zijn.
Na een toiletbezoek blijft er wat urine achter in de onderbroek omdat je nog niet genoeg uitgeplast was of te snel was.
Het resultaat is dat er in de onderbroek een natte kring achterblijft, of dat die onderbroek redelijk hard begint te ruiken na bepaalde tijd.
Het is te vermijden door al zittend te plassen en geduldig te zijn. Na het uitplassen kan je ook nog manueel druk uitoefenen van perineum tot eikel om de laatste druppel eruit te krijgen. Accidentjes kunnen uiteraard nog altijd voorkomen.
De navelpluchen kan ik minder goed begrijpen. Hoe kan het toch zijn dat dit bij sommige mannen opstapelt? Zien ze dat niet? Wassen ze zich daar niet? Ik ben er zeker van dat hier nu mannen zullen lezen die het bij zichzelf ontdekken. Nog nooit eerder opgevallen? Bij vrouwen heb ik het nog nooit gezien, geen idee hoe dit komt…
Beide fenomenen zie ik toch dagelijks passeren. Misschien dat een ander zich daar minder van aantrekt, maar bij mezelf zou ik het toch heel vervelend vinden…
Ik begrijp de opmerking niet goed.Toch 2 vreemde dingen om op te noemen.
Dat is zoals een man die vindt dat witverlies en knopen in het haar bij vrouwen onhygiënisch zijn
Hij trekt WSS de analogie omdat die zaken ook gebeuren en weinig/niet te vermijden zijn.Ik begrijp de opmerking niet goed.
Vrouwen vinden dat bij zichzelf toch ook gewoon vervelend dat het voorvalt?
Is ook gewoon realiteit.In de wc's van de fakbar van Ekonomika stond op de muur gekrast "doe geen moeite, de laatste druppel is toch in je broek"
Vond dat altijd een goeike.
Pluche in de navel? FFS
nog nooit voorgehad peis ik, of het zou moeten zijn van een kledingstuk dat pluisjes afgeeft zodanig ik helemaal vol zou hangen ermee.
Ik wist niet dat dit een 'ding' was tbh
Dus je legt die in de handenwasser?Nadruppelen: ja, das ne lastige.
Als ik denk dak die avond touche ga hebben was ik em wel meestal nog es af onder de pompenbak na het rechtstaan.
Dan heb ik wel echt alles gehad.
Dus je legt die in de handenwasser?
Ook gewoon bij thuiswerken hoorEn natuurlijk als je niet thuiswerkt elke werkdag propere kledij.

Je wil niet naast mij zitten als ik je advies zou volgen. Sommige mensne zweten nu eenmaal meer dan andere, een gewone dagelijkse was is niet voldoende als alternatief voor mij.Ik schrik er nog altijd van hoeveel mensen elke dag minstens 1x douchen want eigenlijk is het beter om dit om de 2-3 dagen te doen.
Het is dan ook een algemene richtlijn. Uitzonderingen buiten beschouwing gelaten.Je wil niet naast mij zitten als ik je advies zou volgen. Sommige mensne zweten nu eenmaal meer dan andere, een gewone dagelijkse was is niet voldoende als alternatief voor mij.
(in een sauna begin ik na 2 minuten al gigantisch te zweten, bij mijn vrouw zie je geen druppel na 10 minuten).
Als je elke dag eerst naar de sauna gaat vooraleer je gaat werken dan kan je best elke dag douchen!in een sauna begin ik na 2 minuten al gigantisch te zweten
Tgoh, ik kom standaard aan 1 keer per dag en 5-6 keer per week 2 x per dag.Ik schrik er nog altijd van hoeveel mensen elke dag minstens 1x douchen want eigenlijk is het beter om dit om de 2-3 dagen te doen.
Elke dag een nieuwe onderbroek en kousen aan, wassen aan de voeten, washandje (vooral onder oa de oksels en schaamstreek goed wassen) tanden poetsen, handen regelmatig wassen en je bent eigenlijk even proper hoor + je tast je natuurlijke beschermlaag minder aan.
En natuurlijk als je niet thuiswerkt elke werkdag propere kledij.
Als je voor de spiegel moet gaan staan om uw navel te zien, dan is een beetje pluche het laatste van uw zorgen.Ik zal gewoon zo geen zachte dure kledij als jullie snobs dragen hè.
Nee maar het moet toch aan iets liggen? Is het beharing die het doet? Ik heb bvb geen beharing.
Ik had daar oprecht nog nooit van gehoord en onmiddellijk naar de badkamer spiegel gegaan om te kijken of ik iets mis.