Wow, veel succes alvast! Ik kijk uit naar het resultaat!
Dankzij mijn nieuwste vlam ook terug de smaak wat te pakken om wat sneller te lopen, dat komt en gaat bij mij. Ik verkeer momenteel in uitstekende vorm, morgen hoop ik een testje te doen voor mijn 10k in augustus, om een idee te hebben van waar ik sta op korte afstanden, belangrijk voor het vertrouwen.
Op zich ook wel super interessant om via haar een voor mij onbekende wereld te leren kennen. Zoals eerder aangegeven concentreert ze zich op de 400m en 800m. In de winter focust ze zich op de korte cross als voorbereiding op het piste seizoen en vooral omdat ze dat super graag doet. Ze komt nu terug van een redelijk zware blessure waarmee ze 5 maanden aan de kant heeft gestaan en is nu 1,5 maand terug aan het opbouwen. Door die blessure kan ze momenteel geen spikes aandoen waardoor ze als voorbereiding 5000m wedstrijden gaat lopen (zonder spikes). Ze hoopt dan tegen september voor de Franse masters kampioenschappen (F35) deel te kunnen nemen aan haar geliefde 800m. Fascinerend om het met haar te hebben over trainingen, wedstrijden enzovoort omdat het super verschillend is van wat ik doe.
Ze hoopt nog 3 à 4 jaar verder te doen op die 400m en 800m om dan nadien naar het iets langere werk over te stappen, kan het alleen maar toejuichen.
De laatste 2 jaar heeft ze ook een tiental trails van 10km à 15km gelopen, altijd 1e of 2e geweest. Haar passie ligt momenteel nog op de piste, maar die switch komt wel, wanneer ze helemaal beseft dat er op de pistes geen koeien rondlopen.
Het enige lastige is dat ze mij wat zit te jennen omdat ze graag eens een 1500m tegen mij zou lopen om te bewijzen dat ze mij klopt op die afstand. Ik vrees dat ze nog gelijk heeft ook, dus die boot gaan we wat afhouden. Ik kan mij altijd verstoppen achter het feit dat ik een trage ultraloper ben.
Soit, bovenstaande info is waarschijnlijk voor niemand interessant, maar ik vind het heerlijk om over te praten

.