Algemene Loopthread

Gloednieuwe Brooks van runner's lab en steunzolen van de 12e man.

Dacht zelf meteen ook al aan scheenbeenvliesontsteking. Podologe had mede daarvoor ook aangeraden veel kuiten te stretchen.

Zal er moeten mee leren leven dat ik geen 3 x 7 meer ben. Waar is den tijd van geen stretching, weinig rust, 180 gemiddelde HR op training na training en nooit ergens pijn :p

Mensen die content zijn van de Garmin fenix 6? Heb nu iets meer dan 3 jaar een fenix 3 maar die begint steeds meer te falen en is dus aan vervanging toe.

Aan 375 euro denk ik dat die 6 prijs/kwaliteit de beste koop zal zijn? Ik geef niet echt om de gadgets, ik moet gewoon een horloge hebben dat snel GPS vindt, 15 uur activiteit kan tracken, en waar je routes op kan volgen (broodkruimel methode ben in ondertussen gewoon, hoeft niet met kaarten te zijn).

Mensen die content zijn van de Garmin fenix 6? Heb nu iets meer dan 3 jaar een fenix 3 maar die begint steeds meer te falen en is dus aan vervanging toe.

Aan 375 euro denk ik dat die 6 prijs/kwaliteit de beste koop zal zijn? Ik geef niet echt om de gadgets, ik moet gewoon een horloge hebben dat snel GPS vindt, 15 uur activiteit kan tracken, en waar je routes op kan volgen (broodkruimel methode ben in ondertussen gewoon, hoeft niet met kaarten te zijn).
Garmin fenix 6x hier. Beste aankoop wat betreft lopen tot nu toe.

Hou ibood in de gaten. daar passeert die regelmatig.

Gelukkig terug beginnen lopen een dezer dagen.

Mijn oncloud zijn verwezen naar casual schoen. De man bij time2run kon er met zijn verstand niet bij dat runnerslab die aangeraden hebben.

Nuja, voor mij is er nog maar 1 loopschoenwinkel en dat is time2run.

Laatst bewerkt:
Garmin fenix 6x hier. Beste aankoop wat betreft lopen tot nu toe.

Hou ibood in de gaten. daar passeert die regelmatig.

Gelukkig terug beginnen lopen een dezer dagen.

Mijn oncloud zijn verwezen naar Visual schoen. De man bij time2run kon er met zijn verstand niet bij dat runnerslab die aangeraden hebben.

Nuja, voor mij is er nog maar 1 loopschoenwinkel en dat is time2run.
Wat is er mis met uw ON schoenen?

Thanks. De X is voor mij geen optie omdat ik dunne polsen heb. Eigenlijk zou ik beter een S nemen maar het verlies aan batterijduur is toch iets te groot.

Wat is er mis met uw ON schoenen?
Met de schoenen is niks mis. Ze bieden me te weinig ondersteuning voor mijn gestel. Ik kan er mee lopen maar hij raadde het me toch af. Zeker als ik langere snelle lopen zou doen.

Thanks. De X is voor mij geen optie omdat ik dunne polsen heb. Eigenlijk zou ik beter een S nemen maar het verlies aan batterijduur is toch iets te groot.
Ik heb ook dunne polsen en de X stoort mij eigenlijk niet.

Ik begin wat last te krijgen van binnenkant knieën tijdens het lopen. Vooral de eerste km, maar ook de rest van de loop bleef het wat zeuren.
Misschien toch ook eens kijken naar nieuwe loopschoenen. Geen idee hoeveel km er op gaat staan, maar ze zijn toch al 8 jaar oud ofzo.

Ja zelf als je er helemaal niet mee loopt, zijn ze na een paar jaar toch volledig verhard of verliezen ze toch pak demping? Dat heb ik me toch laten vertellen.

Had ik nu ook maar een Nieuwpoort marathon live stream...
Mijn buurman loopt vandaag zijn eerste marathon, 3 weken nadat ik mijn eerste liep in Antwerpen.
Onderling is er een klein beetje gezonde concurrentie, mede door de Strava KOM's die we moeten verdelen.
Begin dit jaar hebben we allebei, met enkele weken verschil, onze PR's op halve marathon verbetert. Resultaat: 3sec. verschil :crazy:
Ik ben dus echt benieuwd hoeveel hij onder mijn tijd zal (proberen) duiken, die waarschijnlijk ook als richttijd zal dienen voor hem.

Ik speel al een hele tijd met het idee om eens een BG trail weekend te organiseren rond ons buitenverblijf tussen Houffalize en Gouvy (Parc Naturel des 2 Ourthes). Omdat er hier toch een aantel trailers zitten dacht ik alvast eens te polsen naar eventuele interesse:

Hoe ik het zie:

- Data: Ergens in de loop van november
- Planning: Zaterdag een tochtje van een 40km en zondag dan 15 à 20. Op die manier kunnen de meer ervaren lopers de 2 dagen meepikken en de “beginners” enkel zondag. Tempo wordt sowieso onbelangrijk, bedoeling is om gewoon te genieten van de omgeving.
- Praktisch: Ik zou sowieso vrijdagavond al aankomen. Overnachten is dus mogelijk voor 1 of 2 nachten, uiteraard zonder kosten. Er zijn meer dan voldoende slaapkamers voor iedereen.

Zijn er mensen die hier interesse in zouden hebben? Indien ja, leg ik een weekend vast.

Terug
Bovenaan