Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goh. Ik zie het gewoon als een opportuniteit om het alien universum wat uit te breiden. 1,2 en eventueel 3 vind ik toch ook de basis. Covenant en Prometheus vond ik gewoon een slechte uitbreiding. Kben blij dat ze geen rekening houden met die timeline.Bekijk vandaag Alien 1.
Morgen Aliens.
En je zal zien dat de serie gewoon een belediging is.
Overal klopt ook niet echt hoor. Al genoeg mensen hier die er niet zo positief over denken + elders ook. Viewer scores liggen op meerdere platformen beduidend lager dan de critics. Niet universeel slecht, maar genoeg om tussen mixed & goed te zitten. Kijkers zitten dus eerder verdeeld. En de evolutie van premiere (eerste 2 afleveringen) naar nu (bijna einde seizoen) is ook een neerwaardse trend. Bij de eerste eps zat het op 9.0 op IMDB en 92% viewer score op rotten tomatoes; waar het nu 7,6 & 71% is. Zelfs de critics die nu reviewen zijn minder lovend dan bij premiere.Scoort overal toch goed en bij critici zeer goed toch, vind het beter dan wat er in de laatste 30 jaar uitgekomen in de franchise.
Imdb kijk ik niet gemiddelde zit toch boven de 80 wat toch goed, is aan de orginele alien en aliens gaat er niets kunnen tippen messchien 1 persoon die dit kan doen slagen is denis villeneuve.Overal klopt ook niet echt hoor. Al genoeg mensen hier die er niet zo positief over denken + elders ook. Viewer scores liggen op meerdere platformen beduidend lager dan de critics. Niet universeel slecht, maar genoeg om tussen mixed & goed te zitten. Kijkers zitten dus eerder verdeeld. En de evolutie van premiere (eerste 2 afleveringen) naar nu (bijna einde seizoen) is ook een neerwaardse trend. Bij de eerste eps zat het op 9.0 op IMDB en 92% viewer score op rotten tomatoes; waar het nu 7,6 & 71% is. Zelfs de critics die nu reviewen zijn minder lovend dan bij premiere.
We zullen een paar maand moeten wachten om de viewer count/rankings te bekijken om een beter zicht te hebben op wat het publiek dacht. Want viewer retention (of net niet) zegt meer dan ratings.
De broer, Joe Hermit (acteur Alex Lawther), heeft voor mij gewoon zijn uiterlijk niet mee. Ik zal hem altijd herinneren als een sulletje zoals in de serie The End of the F***ing World. Echt slecht acteren doet die niet maar hij past gewoon niet in die rol vind ik.Goh, buiten dat broer en die Indiër valt het nog mee vind ik
Mja. Maar echt overtuigen doen ze me niet eigenlijk.De broer, Joe Hermit (acteur Alex Lawther), heeft voor mij gewoon zijn uiterlijk niet mee. Ik zal hem altijd herinneren als een sulletje zoals in de serie The End of the F***ing World. Echt slecht acteren doet die niet maar hij past gewoon niet in die rol vind ik.
De Indiër, Slightly, vind ik best nog ok. Je moet nog steeds er rekening mee houden dat het een kind in een synth lichaam is, die is onwetend naïef in een vreemd lichaam.
Ik ben er wel fan van maar snap ook wel de kritiek bij vele mensen.