Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja. Onder waterHij is toch de "vader" synth die Boy op 6-jarige leeftijd heeft gemaakt? Hij staat dus aan Boy zijn kant (en probeert dus ook zijn soms naïeve beslissingen goed te maken) en dus uiteindelijk vijand van de hybrids.
Ze geven die klik geluiden een geluid zodat de kijker niet enkel maar lipbewegingen ziet moesten ze écht ultrasound zijn (maar dan zouden onze speakers het niet kunnen weergeven ook).
Ultrasound kan weldegelijk vrij ver reiken, bepaalde walvissen maken hier gebruik van en kunnen elkaar van vrij ver horen.
. In lucht betekent hogere frequentie wel degelijk veel minder bereik. In principe zou dat beest haar niet mogen horen.Akkoord, klopt. Maar we spreken hier nog altijd over science FICTION, dus alles hoeft daarvoor niet 100% correct te zijn.Ja. Onder water. In lucht betekent hogere frequentie wel degelijk veel minder bereik. In principe zou dat beest haar niet mogen horen.
Goh ja. Je hebt daarin wel een punt.Akkoord, klopt. Maar we spreken hier nog altijd over science FICTION, dus alles hoeft daarvoor niet 100% correct te zijn.
Laat je fantasie spreken, alles hoeft daarvoor niet zo correct te zijn. Laat het los en je zal er meer van kunnen genieten!
Wat een slechte reeks. Het begon goed en ging daarna elke aflevering wat meer bergaf om dan bij de flashback-aflevering plots weer heel goed te zijn en dan daarna steil bergaf met als dieptepunt de laatste aflevering.
Waarom? Dat vraag ik mij de hele tijd af. Waar heb ik zitten naar kijken?
Dat oogbalmonster heb ik ook nooit gesnapt. Ik zie al de hele tijd iedereen dolenthousiast zijn over dat wezen, in die mate zelfs dat ik mij al verschillende keren afgevraagd heb of ik mss dingen gemist heb…
Zeg nu zelf, de manier waarop hij in de laatste aflevering plots op dat strand opduikt… what the hell??? Waarom? Hoe?
Nee, als hier ooit een tweede seizoen van dan zal ik passen.
Een matig slot van een matige reeks vond ik. Eens dewas verviel het terug in het probleem dat ik er ervoor ook mee had: te cartoonesk. De laatste actie van dat ding vind ik om meerdere redenen ook niet de beste keuze voor het scenario.oogbal uit het schaap
De meest interessante vraag die de reeks stelde was: als je het menselijk bewustzijn naar een machine overbrengt, is er dan nog sprake van menselijkheid?
Voor de rest is Alien hiermee van bijna Lovecraftiaanse horror verveld tot een superheldenreeks. Jammer.
Ge ziet die gast steeds opnieuw opduiken, maar er wordt idd nooit iets mee gedaan of verklaard waarom.Net ook seizoen afgekeken.
Meh, kon me niet overtuigen. Ook wat rare scenes in het begin zoals die kerel met zijn hazmat suit dat iets van de muren aan het verwijderen is. Waarom steek je zoiets erin als je er toch verder niets mee doet. Failed previous experiment of dergelijk.
Net ook seizoen afgekeken.
Meh, kon me niet overtuigen. Ook wat rare scenes in het begin zoals die kerel met zijn hazmat suit dat iets van de muren aan het verwijderen is. Waarom steek je zoiets erin als je er toch verder niets mee doet. Failed previous experiment of dergelijk.
Ge ziet die gast steeds opnieuw opduiken, maar er wordt idd nooit iets mee gedaan of verklaard waarom.
Het is veelbelovend begonnen, maar na het zien van de hele serie weet ik niet of ik wel zin heb in een tweede seizoen. Het zakte een beetje in.Het tweede seizoen is pas deze week officieel aangekondigd, ze beginnen filmen in 2026:
![]()
‘Alien Earth’ Renewed For Season 2 As Creator Noah Hawley Re-Ups Overall Deal With FX & Disney Entertainment TV
Noah Hawley, the creative force behind FX' Alien Earth, is staying in business with the network and Disney Entertainment Television.deadline.com