amazon.de korting 15% (momenteel €0 beschikbaar)

Einddatum + uur van de verkoop
31/07/2024 22:00

rogierel

Member
iTrader: 100% (30/30)
Algemene informatie/specificaties
amazon korting
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Niet van toepassing
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Niet van toepassing
De andere post onlangs gesloten, maar heb wederom tegoed op amazon.de.
Kan hiermee alles bestellen wat je wilt hebben en dan met een korting van 15%.
Mocht het aankoopbedrag groter zijn dan het tegoed, dan is dat mogelijk, maar dan alleen 15% korting op het tegoed dat op dat moment beschikbaar is.
Verkrijg dit tegoed als affiliate - meerdere forumleden reeds blij hiermee gemaakt :cool:

Dus je aankoop - 15%

Normaal gezien binnen paar dagen weg, dus PM als interesse! Op = Op ! (of bekenden via WhatsApp)

Ik update het tegoed in de titel, dus het huidige tegoed staat altijd daar.

---=== NIEUWE REGELS ===---
- minimale bestelling: €500 , om het totaal aantal bestellingen te verlagen.
- alle bestellingen worden op hetzelfde tijdstip gedaan in overleg met Amazon , om mogelijke vertraging bij Amazon te voorkomen.
- vertraging bij de bestelling is mogelijk, bestel dus nooit als de tijd van levering een hoge prioriteit heeft.
- indien om wat voor reden dan ook ik zou beslissen de bestelling te annuleren, dan krijg je het betaalde bedrag terug zonder dat ik enige verplichting heb hier compensatie voor te betalen.
- ik hou het recht om vaste klanten voorrang te geven.
----------------------------------------------

Laatst bewerkt:
Excuses voor de noob vraag maar hoe werkt dit?
Ik koop 200 EUR te goed, dus kan ik in principe iets kopen van +- 235 EUR in de winkel? Of jij geeft een te goed van 235?

@Cerv.Be Het tegoed is op mijn amazon account, het is (helaas) niet overdraagbaar, dus ik doe de bestelling op jouw naam (garantie is dus ook op jouw naam) en het wordt direct bij je geleverd betaald van mijn tegoed, met de korting dus inbegrepen.
Je koopt iets van 235 EUR, je betaalt mij 200 ervoor zeg maar.

@Cerv.Be Het tegoed is op mijn amazon account, het is (helaas) niet overdraagbaar, dus ik doe de bestelling op jouw naam (garantie is dus ook op jouw naam) en het wordt direct bij je geleverd betaald van mijn tegoed, met de korting dus inbegrepen.
Je koopt iets van 235 EUR, je betaalt mij 200 ervoor zeg maar.
Ok, duidelijk! :)

Ik heb 2 artikels nodig voor een totaalbedrag van 56,89€. Eén van de producten is wel een lightning deal. Dus er is nog ongeveer 10 uren om die te bestellen.
had per ongeluk de €200 regel uit de originele post geknipt, maar die staat er weer terug.
veel kleinere bestelligen gaan me teveel tijd kosten, sorry.

Leg je nog eens uit hoe dit werkt?

Wij sturen door wat we willen, jij koopt dit aan met jou account en betaald met jou tegoed, maar geeft onze gegevens door als leveringsadres? Wij betalen jou dan de verkoopsprijs -15%. Heb ik dit ongeveer goed? Ik vraag me dan enkel nog af hoe het komt dat jij kan aankopen met 15% korting. Heb je een speciaal statuut bij amazon of kan je aan kortingscodes geraken die wij niet kennen? Koop je tegoed kaarten aan met grote korting of speelt er iets anders en komt jou tegoed uit 'alternatieve' regelingen en wil je dit zo snel mogelijk verzilverd krijgen?

Begrijp me niet verkeerd, als het legit is, mijn oprechte excuses en mijn hoed af dat je dit doet voor onze community.
Maar je moet wel toegeven dat het wat shady overkomt.

Laatst bewerkt:
Leg je nog eens uit hoe dit werkt?

Wij sturen door wat we willen, jij koopt dit aan met jou account en betaald met jou tegoed, maar geeft onze gegevens door als leveringsadres? Wij betalen jou dan de verkoopsprijs -15%. Heb ik dit ongeveer goed? Ik vraag me dan enkel nog af hoe het komt dat jij kan aankopen met 15% korting. Heb je een speciaal statuut bij amazon of kan je aan kortingscodes geraken die wij niet kennen? Koop je tegoed kaarten aan met grote korting of speelt er iets anders en komt jou tegoed uit 'alternatieve' regelingen en wil je dit zo snel mogelijk verzilverd krijgen?

Begrijp me niet verkeerd, als het legit is, mijn oprechte excuses en mijn hoed af dat je dit doet voor onze community.
Maar je moet wel toegeven dat het wat shady overkomt.

wss gekocht via crypto oid

Terug
Bovenaan