rogierel
Member
iTrader:
100% (30/30)
- Algemene informatie/specificaties
- amazon korting
- Nieuw/tweedehands
- Nieuw
- Aanwezigheid factuur en/of garantie
- Niet van toepassing
- Ook elders te koop aangeboden
- Neen
- Verzending/afhaal
- Niet van toepassing
De andere post onlangs gesloten, maar heb wederom tegoed op amazon.de.
Kan hiermee alles bestellen wat je wilt hebben en dan met een korting van 15%.
Mocht het aankoopbedrag groter zijn dan het tegoed, dan is dat mogelijk, maar dan alleen 15% korting op het tegoed dat op dat moment beschikbaar is.
Verkrijg dit tegoed als affiliate - meerdere forumleden reeds blij hiermee gemaakt
Dus je aankoop - 15%
Normaal gezien binnen paar dagen weg, dus PM als interesse! Op = Op ! (of bekenden via WhatsApp)
Ik update het tegoed in de titel, dus het huidige tegoed staat altijd daar.
---=== NIEUWE REGELS ===---
- minimale bestelling: €500 , om het totaal aantal bestellingen te verlagen.
- alle bestellingen worden op hetzelfde tijdstip gedaan in overleg met Amazon , om mogelijke vertraging bij Amazon te voorkomen.
- vertraging bij de bestelling is mogelijk, bestel dus nooit als de tijd van levering een hoge prioriteit heeft.
- indien om wat voor reden dan ook ik zou beslissen de bestelling te annuleren, dan krijg je het betaalde bedrag terug zonder dat ik enige verplichting heb hier compensatie voor te betalen.
- ik hou het recht om vaste klanten voorrang te geven.
----------------------------------------------
Kan hiermee alles bestellen wat je wilt hebben en dan met een korting van 15%.
Mocht het aankoopbedrag groter zijn dan het tegoed, dan is dat mogelijk, maar dan alleen 15% korting op het tegoed dat op dat moment beschikbaar is.
Verkrijg dit tegoed als affiliate - meerdere forumleden reeds blij hiermee gemaakt

Dus je aankoop - 15%
Normaal gezien binnen paar dagen weg, dus PM als interesse! Op = Op ! (of bekenden via WhatsApp)
Ik update het tegoed in de titel, dus het huidige tegoed staat altijd daar.
---=== NIEUWE REGELS ===---
- minimale bestelling: €500 , om het totaal aantal bestellingen te verlagen.
- alle bestellingen worden op hetzelfde tijdstip gedaan in overleg met Amazon , om mogelijke vertraging bij Amazon te voorkomen.
- vertraging bij de bestelling is mogelijk, bestel dus nooit als de tijd van levering een hoge prioriteit heeft.
- indien om wat voor reden dan ook ik zou beslissen de bestelling te annuleren, dan krijg je het betaalde bedrag terug zonder dat ik enige verplichting heb hier compensatie voor te betalen.
- ik hou het recht om vaste klanten voorrang te geven.
----------------------------------------------
Laatst bewerkt: