TooChé
Well-known member
Had het iemand met een zwarte huidskleur geweest, was het kot te klein.Onverwacht? Ze kruipt door een kapotgeslagen raam over een barricade. Dan mag het geen verbazing wekken dat die actie tegengehouden wordt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had het iemand met een zwarte huidskleur geweest, was het kot te klein.Onverwacht? Ze kruipt door een kapotgeslagen raam over een barricade. Dan mag het geen verbazing wekken dat die actie tegengehouden wordt.
Allemaal goed. Hoe meer verdeeldheid er in die kringen is en hoe minder mensen nog aan hun kant staan, hoe beter.Op de rechtsere fora is het doom and gloom.
Pence en trump zijn traitors geworden.
Het is verbazend hoe snel extremisten altijd bereid zijn om hun eigen beweging te kanabaliseren. Het is een constante machtstrijd voor die mannen.Allemaal goed. Hoe meer verdeeldheid er in die kringen is en hoe minder mensen nog aan hun kant staan, hoe beter.
Tot het momentum wordt gevonden en de "shit" de "fan" bereikt.Het is verbazend hoe snel extremisten altijd bereid zijn om hun eigen beweging te kanabaliseren. Het is een constante machtstrijd voor die mannen.
goh ja.Allemaal goed. Hoe meer verdeeldheid er in die kringen is en hoe minder mensen nog aan hun kant staan, hoe beter.
kon het niet laten liggen)En in welke context moet ik hier brijpen wie de "shit" is en wie de "fan"?Tot het momentum wordt gevonden en de "shit" de "fan" bereikt.

Hangt af hoe graag je de shit in de fan wil.En in welke context moet ik hier brijpen wie de "shit" is en wie de "fan"?![]()

Shit = strontEn in welke context moet ik hier brijpen wie de "shit" is en wie de "fan"?![]()

Het is verbazend hoe snel extremisten altijd bereid zijn om hun eigen beweging te kanabaliseren. Het is een constante machtstrijd voor die mannen.
Yeh, zover was ik al. Ik ben heus wel bekend met de termShit = stront
Fan = niet een fan, maar een ventilatorik vermoed dat je het anders verstaat![]()

Nee, ik begrijp uw enigzins en ge hebt hier ook gelijk in.Hangt af hoe graag je de shit in de fan wil.
Wat ik maar wou zeggen: radicale politiek is een zeer volatiele maalstroom, maar de kans bestaat dat die radicalen een potentiële kans maken om de macht te grijpen. Revoluties eten vaak hun eigen kinderen op, maar dat is niet altijd het geval. Niet iedere opstand eindigt met guillotines en brandschattingen.
Dit is niet anders dan een gevolg van de leugens van Trumpgoh ja.
Ik denk wel dat deze bestorming toch wel meerdere facetten heeft. Dit komt echt niet alleen van trump tweets.
Wel ze leven in een democratisch landEen groot deel van de bevolking heeft geen nood aan obsessief deugdpronken of een te links agenda. Amen and Awoman!
en dan voor de republikeinen zijn die dat allemaal uithollenDe BLM rellen en frustraties die deze bij de winkeleigenaren/lokale bevolking heeft teweeggebracht. Dan heb je nog uiteraard de coronacrisis waar het rechtsere spectrum veel lossere maatregelen wil treffen. Ik zou niet graag in amerika wonen met zijn onbestaand sociaal vangnet in tijde van corona. Geen geld daar = geen huis, geen ziektezorg. De eindeloze polarisatie van CNN en FOX...
Aan die hypothetische zever kan ik ook meedoen: Als het overwegend zwarte huidskleuren waren, stond de National Guard er al een dag eerder. Waar slaat dit op? Nergens. Het is polarisatie en proberen het bij iets te leggen wat het niet is. Dit is altright, dit zijn Trumpaanhangers. Op aangeven van hun leiders. Niets meer, niets minder.Had het iemand met een zwarte huidskleur geweest, was het kot te klein.
Toen BLM protesteerde in Washington, stonden de trappen van het capitol vol met national guards. zoek de foto's maar eensAan die hypothetische zever kan ik ook meedoen: Als het overwegend zwarte huidskleuren waren, stond de National Guard er al een dag eerder. Waar slaat dit op? Nergens. Het is polarisatie en proberen het bij iets te leggen wat het niet is. Dit is altright, dit zijn Trumpaanhangers. Op aangeven van hun leiders. Niets meer, niets minder.
Ik wil wel nog even aanstippen voor iedereen die zo veel commentaar had op CNN, bijna elk hoofdpunt daar maakt melding van het feit dat dit gaat om "fringe groups", om kleine splinterbewegingen. Dus een erg genuanceerde verslaggeving voorlopig.
Aan die hypothetische zever kan ik ook meedoen: Als het overwegend zwarte huidskleuren waren, stond de National Guard er al een dag eerder. Waar slaat dit op? Nergens. Het is polarisatie en proberen het bij iets te leggen wat het niet is. Dit is altright, dit zijn Trumpaanhangers. Op aangeven van hun leiders. Niets meer, niets minder.
Ik wil wel nog even aanstippen voor iedereen die zo veel commentaar had op CNN, bijna elk hoofdpunt daar maakt melding van het feit dat dit gaat om "fringe groups", om kleine splinterbewegingen. Dus een erg genuanceerde verslaggeving voorlopig.
Beetje kort door de bocht denk ik.Dit is niet anders dan een gevolg van de leugens van Trump
Wel ze leven in een democratisch land
en dan voor de republikeinen zijn die dat allemaal uithollen
Niet tegenstaande heeft Trump hier uiteraard wel allemaal gretig op ingespeeld 4 jaar.
CNN hoeft het discours onder trump nu niet meer te volgen uiteraard. Biden heeft gewonnen. Zo slim zijn ze nu ook wel.Ik wil wel nog even aanstippen voor iedereen die zo veel commentaar had op CNN, bijna elk hoofdpunt daar maakt melding van het feit dat dit gaat om "fringe groups", om kleine splinterbewegingen. Dus een erg genuanceerde verslaggeving voorlopig.
Politiek is nu eenmaal strijd, of dat nu radicaal of gematigd wordt uitgedragen. Het gaat immers om machtsstreven en machtsbehoud.Nee, ik begrijp uw enigzins en ge hebt hier ook gelijk in.
Maar zelfs bij een overwinning is er nog steeds die onderhuidse machtstrijd die gestreden wordt, al dan niet een pak subtieler aangezien op dat moment iedereen natuurlijk aan de goede kant van de grote leider wilt staan voor zijn postje te bemachtigen. Doch die interne groeperingen blijven nog steeds bestaan en wachten nog steeds hun moment af om de macht te grijpen (de ene groep vindt de overheersende niet extreem genoeg en de andere dan weer te extreem, etc ...). Meestal is de minste tegenslag daar vaak al een aanleiding voor (het grote verloop van ministers in Trump zijn kabinet is daar vaak getuige van geweest).
Maar nu worden ze inderdaad terug radeloos en all is fair game. Heerlijk om te zien.
Daar draait het niet om, hoewel het daar vaak op uitdraait in wat je ziet/hoort. Groot verschil.Politiek is nu eenmaal strijd, of dat nu radicaal of gematigd wordt uitgedragen. Het gaat immers om machtsstreven en machtsbehoud.

.