Eerlijk.. de hypocrisie....
Of het nu een filmpje (wat ik trouwens ook onsmakelijk vond) of een senator die lijstjes wil bijhouden voor later.. Beide zijn verwerpelijk.
Het feit dat @Sir.Killalot het gewoon niet ziet lijkt me gewoon een geval van blinde haat te zijn voor alles wat naar trump of republikeins ruikt en draagt voor mij een een deel van de polarisatie.
Mss heb je de 'trump accountability project' niet gezien. Had nog gereplied op die tweet van AOC maar daarna toch maar snel gedelete.
https://www.firstpost.com/world/tru...-worked-for-trump-administration-9007641.html
Mensen boycotten voor hun politieke overtuigingen is natuurlijk iets wat bon ton is in communistische regimes maar in een democratie hoort zo iets echt niet hoor sir.killalot.
Blinde haat? Hypocrisie? Serieus? Is dat echt waar je mij van beschuldigt? Ik denk dat jouw lezing van die tweet, en je post naar mij toe, meer zegt over jezelf en jouw rol in de polarisatie dan over mij en mijn rol hoor.
Waar roept Cortez op tot het boycotten van mensen met een andere overtuiging? Het enige dat ze oproept is dat tweets gearchiveerd worden zodat Trump-politici achteraf niet kunnen ontkennen dat ze bepaalde dingen volmondig steunden. Wat is daar mis mee? Hoe is dat boycotten? Wat is daar dictatoriaal of communistisch aan? Wat is daar ondemocratisch aan? If anything is dat een actie die de democratie vrijwaart, want maakt het moeilijker voor politici om het volk voor te liegen. Is @Gavin (sorry voor de mention!) dan ook een dictatoriale communist wanneer hij quotes opdiept om andere leden op hun stommiteiten uit het verleden te wijzen? Historici en archivarissen zijn voor jou dan ook staatsvijanden ofzo?
Dat accountability project is er uiteraard zwaar over, maar dat is weer iets dat je pas achteraf toevoegt omdat je oorspronkelijke verontwaardiging weer op los zand gebaseerd is.
En altijd dat ongelofelijke gelul over die both sides. Het zou nog enige waarde hebben om dat er bij te sleuren moest het niet keer op keer gebruikt worden als gigantische whataboutisme om maar niet te moeten toegeven dat de eigen geprefereerde kant in fout is, of dat er hier ook maar iemand op dit forum zou zitten die ontkent dat er aan democratische zijde niet geradicaliseerd of gepolariseerd wordt. Maar het ergste van al vind ik dan nog dat je, in je doorgestoken poging om over te komen als zijnde neutraal en objectief, dan afkomt met vergelijkingen die het equivalent zijn van iemand die net iemand tot moes heeft geslagen en ter verdediging oproept van "ja, maar hij heeft mij scheef bekeken".
Laatst bewerkt: