Op dailymail zou hij op de vlucht geweest zijn van een knife crime.
Wel extreem om zo door publiek te rijden
Als ge high zijt op crystal bijvoorbeeld doet ge abnormale dingen natuurlijk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op dailymail zou hij op de vlucht geweest zijn van een knife crime.
Dat kan toch haast niet? Allé, moet wel heel toevallig zijn dat je ergens van op de vlucht bent en dan "toevalligerwijze" aanslaggewijs inrijdt op een groep kinderen op een kerstmarkt.Op dailymail zou hij op de vlucht geweest zijn van een knife crime.
Dat kan toch haast niet? Allé, moet wel heel toevallig zijn dat je ergens van op de vlucht bent en dan "toevalligerwijze" aanslaggewijs inrijdt op een groep kinderen op een kerstmarkt.
Dat eerste heeft toch echt amper iets met politiek te maken? Of met polarisatie? Dit is toch gewoon tieners die zich onmogelijk gedragen. Het is niet omdat er iemand niet goed begrijpt wat de strijd is, dat de strijd daarom ongerechtvaardigd is.
![]()
Kyle Rittenhouse says he's not racist and he backs BLM
Tells Fox News' Tucker Carlson his case "never had anything to do with race. It had to do with the right to self-defense."www.cbsnews.com
Polarisatie in de States, saga 34923
Ze gebruikt wel de ras, maar ik denk als je het in de context bekijkt, een tiener zoekt altijd naar het makkelijkste om iemand op aan te vallen. Als het niet "zwart" zou zijn, dan is het wel homo, rosten, dit, dat. Ze vinden altijd wel iets. En meestal is dat dan nog eens slecht onderbouwd, maar inderdaad gezien de "environment" van het land, is zwart pijnlijk ook, al is het eigenlijk een non-aanval. Want ja... gewoon teken van zwakte eigenlijk als je dat moet gebruiken (vind ik).
Een van de comments zegt dat er al het hele jaar gedragsproblemen zijn bij studenten. Ja, je moet niet echt ver zoeken hoe dat komt... . Je zou voor minder. Dat was er zonder de corona ook al trouwens, maar dan eerder door digitalisatie en ook door een veranderende attitude v/d leerkrachten, want ook vroeger zouden die problemen er geweest zijn, maar dan was het de harde hand (met de meetlat of een bordenwisser, fysiek straffen). Dan gebruikte een leerkracht de tactiek van "fear". Maar de pandemie zorgt er wel voor dat iedereen onder meer druk en stress loopt, en dat iedereen een korter lontje heeft.
Ik zie de link ook niet, ze moeten die leerling gewoon van school sturen en klaar ermee.Ik mis ook totaal de link met Rittenhouse, of ligt dat aan mij?
Maar wat heeft dat met de politiek te maken?Ik heb die link ook nooit gemaakt, sorry voor de verwarring. ik heb gewoon twee losstaande, aparte nieuwsfeiten gedeeld. Mijn opmaak was wat ongelukkig.
Ik vind ook niet dat je dat kind van school moet sturen. Kinderen moeten leren opgroeien, fouten maken is deel v/h leven en deel van een leerervaring. Maar het moet wel op zijn plaats gezet worden, en de voorwaarden kennen. Uit de video kennen we ook de context van het incident niet. Misschien was er wel een reden toe, maar meer dan waarschijnlijk gewoon een opstandig kind.
Op deze manier zouden heel veel lln van school gestuurd worden. Dat is een kind van 12-13 jaar.
Van school sturen is absoluut geen oplossing, want wat gebeurt er dan... voor het verdere leven. Op de leeftijd v. 12-13 valt daar nog iets aan te doen.
Een goede straf is wel op zijn plaats, maar ik denk dat daar eerst een (bemiddelend, begripvol en leerzaam) dialoog aan vooraf moet gaan. Altijd eigenlijk, anders is een straf zelfs zinloos. En dat moet zelfs niet eens per se met een straf tepaar gaan, maar dat hangt af van hoe het kind uit dat dialoog komt, omgaat met de situatie, de voorgeschiedenis en de context v/d feiten, wat je niet uit een video kan afleiden.
Een gesprek met de ouders zelf kan ook goed zijn (want mij lijkt uit de video dat ze dat ook kunnen gebruiken).
De link wordt wel gemaakt door anderen. Vanaf het "n" word eraan te pas komt, is het politiek, ook al is het hier gewoon "black", maar er wordt wel een positie van onderdanigheid gebruikt. De Amerikaanse media bericht er ook over.Maar wat heeft dat met de politiek te maken?
kheb die beelden gezien...![]()
Witnesses tell how SUV tore through parade killing 'multiple' people
Witnesses recounted the terrifying moment a red SUV sped down the street hurling bodies in the air and narrowly missing a young girl before killing multiple people during a Christmas parade Sunday.www.dailymail.co.uk
Driver of rampaging SUV that tore through US Christmas parade crowd leaving at least five dead and 40 injured was 'fleeing a knife crime'- as cops make arrest but still refuse to rule out terror
Dailymail is nu niet de tabloid die straffe uitspraken uit de weg gaat.
Als ze het kunnen op BLM steken gaan ze het verdomd rap doen.
Op de eerste beelden zie je hem wel ontwijkend rijden albeit rap. Zoals bij het meisje die hij mist.
Ook in het rijden op de fanfare merk je dat hij naar links gaat ipv vol in te rijden.
Ik zeg niet dat het niet zijn plan was natuurlijk, daarvoor is er te weinig info momenteel.
Sorry, maar dit is echt onzin. Amerika is hoegenaamd niét in staat van burgeroorlog. En niet elke extremistische tweet die je leest, is meteen representatief voor het dagelijkse leven. Maar als je puberuitbarstingen op een hoop gaat gooien met vluchtmisdrijven en BLM-betogingen, ja, dan ligt het allemaal op een hoop.Amerika is al in een staat van burgeroorlog.
Wat gebeurt in Waukesha, is volgens jou een "vluchtmisdrijf"... Een vluchtmisdrijf, lees ik dat goed?Sorry, maar dit is echt onzin. Amerika is hoegenaamd niét in staat van burgeroorlog. En niet elke extremistische tweet die je leest, is meteen representatief voor het dagelijkse leven. Maar als je puberuitbarstingen op een hoop gaat gooien met vluchtmisdrijven en BLM-betogingen, ja, dan ligt het allemaal op een hoop.
dat kan je ook niet zeggen.Wat gebeurt in Waukesha, is volgens jou een "vluchtmisdrijf"... Een vluchtmisdrijf, lees ik dat goed?
Het is een terroristische aanslag, dude.
dat kan je ook niet zeggen.
Voor het zelfde geld was die as high as a fucking kite.
Er gebeuren geschifte dingen daar.
Een groep van 80! zwarten raiden een winkel op klaarlichte dag.
Is dat daar nog een 1ste wereld land?
“I probably saw 50-80 people in like ski masks with crowbars, a bunch of weapons,” he said. “They were looting the Nordstrom.”
“There was a mob of people,” he continued. “The police were flying in. It was like a scene out of a movie. It was insane.”
![]()
UPDATE: Police Warn of More Mass Robbery Attempts After Looters Ransack Walnut Creek Nordstrom
Dozens of looters swarmed into the Nordstrom store in downtown Walnut Creek Saturday night, terrorizing shoppers, assaulting employees, ripping off bag loads of merchandise and ransacking shelves before fleeing in a several vehicles waiting for them on the street.sanfrancisco.cbslocal.com