Heerlijk om die pagina's terug te lezen eigenlijk.

Die uitspraken van dezelfde usual suspects, compleet verkeerd in werkelijk alles wat ze maar kunnen verkeerd zijn.
En dan jij die er iedere keer boenk op zit, en gewoon genegeerd wordt in het begin.
Resultaat een jaar later: gewoon verder doen met de youtube bronnen, het msm gezever, en geloven wat de GOP uitkraamt.

Ik heb wel een warme herinnering aan deze:
"@Five-seveN Mijn voorspelling: Trump gaat winnen, klaar als een klontje. Als je zelfs nu nog altijd overtuigd bent dat Biden gaat winnen gelieve u te begeven naar de betere goksites in België, je krijgt 3x je inleg terug. Put your money where your mouth is"

Ik wist niet dat de betting sites zo verkeerd waren, en ik heb toen effectief 200 euro ingezet (was het maximum daar) op Biden.
Toch mooi +- 600 euro binnengeharkt onder het motto "ik discussieer niet meer op internet tenzij ik er geld mee verdien als ik gelijk heb" :biglaugh:
Goh dan moet ge is de comments lezen van 2015/2016 die waren ook heerlijk.

1. Weet ik niet.
2. Niets mis met preventief inspelen en iets dat stamt uit logica om daar wetten rond te maken. Zeker als ge weet dat er miljoenen ilegalen zijn, mail in ballots meer en meer de norm zullen worden, en dat veel staten geen sterke check hebben op fraude.
3. Onredelijk zijn is dat linken aan racisme because republicans.
Dus er zijn momenteel geen aanwijzingen voor voter fraud.

Ik zeg trouwens niet dat het racisme is.
Maar het is wel klaar als een klontje dat de GOP al die wetten gewoon uitvaardigt puur om voornamelijk democratische kiezers uit te schakelen.

Waarom zou je preventief nieuwe wetten maken die bepaalde groepen van kiezers disproportioneel treffen, als er geen enkele aanwijzing is tot fraude in de afgelopen 20 jaar?

Dus er zijn momenteel geen aanwijzingen voor voter fraud.

Ik zeg trouwens niet dat het racisme is.
Maar het is wel klaar als een klontje dat de GOP al die wetten gewoon uitvaardigt puur om voornamelijk democratische kiezers uit te schakelen.

Waarom zou je preventief nieuwe wetten maken die bepaalde groepen van kiezers disproportioneel treffen, als er geen enkele aanwijzing is tot fraude in de afgelopen 20 jaar?
Alleja. Even nog iets debunken eh. Er zijn substantieel meer blanke Amerikanen die onder de armoedegrens leven dan zwarten bijvoorbeeld. Deze groep woont bovendien op meer afgelegen locaties. Het is die groep die voornamelijk voor republikeinen stemt. Dus?

Alleja. Even nog iets debunken eh. Er zijn substantieel meer blanke Amerikanen die onder de armoedegrens leven dan zwarten bijvoorbeeld. Deze groep woont bovendien op meer afgelegen locaties. Het is die groep die voornamelijk voor republikeinen stemt. Dus?
Ja maar wacht, denk je écht dat de huidige GOP die wetten wil voor het goed van 'de democratie'?
En indien niet, dan is het omdat het hen voordeel oplevert.

In welke zin kan het hen voordeel opleveren, anders dan dat ze meer democratische dan republikeinse kiezers ontraden om te stemmen?

Ja maar wacht, denk je écht dat de huidige GOP die wetten wil voor het goed van 'de democratie'?

In welke zin kan het hen voordeel opleveren, anders dan dat ze meer democratische dan republikeinse kiezers ontraden om te stemmen?
Ik heb misschien een idee. Misschien denken/vertrouwen de republikeinen echt niet het systeem, in een land waar miljoenen ilegalen wonen? Net na ze in 2021 een nieuw 20 jaar record verbroken hebben aan (ilegale) migratie aan de zuidelijke grens?

Ik heb misschien een idee. Misschien denken/vertrouwen de republikeinen echt niet het systeem, in een land waar miljoenen ilegalen wonen? Net na ze in 2021 een nieuw 20 jaar record verbroken hebben aan (ilegale) migratie aan de zuidelijke grens?
Ok, maar waarom doen ze dan niet gewoon een steekproef van de stemmen en brengen ze die verpletterende resultaten van fraude niet naar buiten?

Ok, maar waarom doen ze niet gewoon een steekproef van de stemmen en brengen ze die verpletterende resultaten naar buiten?
Ik weet dat niet. Misschien moeten er eerst systemen in plaats zijn om dat te tellen? Misschien is dat zo een immense taak om al die ballots te onderzoeken of/en zijn ze er al aan bezig? Wat is de wetgeving daar rond? Wat zijn de kosten? etc..

Mai. Waren jullie maar is zo sceptisch als het om democraten-politiek ging.

Ik vind dat je heel veel dingen niet weet, om dan tot de conclusie te komen dat er dringend nieuwe wetten moeten komen tegen de voter fraud (waarvan je niet weet dat ze gebeurt) , die ook niet kan gecontroleerd worden (om redenen die je niet weet).
Euhm neen. Ik zie er de logica van in. Gek eh? Mijn god preventief inspelen. Misschien moet de politiek dat wat meer doen.

Ja maar wacht, denk je echt dat de huidige DNC die wetten wil voor het goed van 'de democratie'?

Euhm neen. Ik zie er de logica van in. Gek eh? Mijn god preventief inspelen. Misschien moet de politiek dat wat meer doen.
Op zaken inspelen waar er geen enkele aanwijzing voor is, waar men niet weet hoe men het kan controleren, en waar bepaalde groepen nadeel van ondervinden?
Haha, laat ons hopen dat de politiek dat vooral niet doet.

Laatst bewerkt:
Hier uw FDR 2.0

As of now, just 28% of Americans say they want Biden to run for reelection in 2024, including only 48% of Democrats.

:scream:

Ja maar wacht, denk je echt dat de huidige DNC die wetten wil voor het goed van 'de democratie'?
Ja maar wacht, de ene kant wil het mensen MINDER makkelijk maken om te stemmen, de andere kant gemakkelijker.
Zonder dat er momenteel aanwijzingen van significante fraude zijn.

Ja maar wacht, de ene kant wil het mensen MINDER makkelijk maken om te stemmen, de andere kant gemakkelijker.
Zonder dat er momenteel aanwijzingen van significante fraude zijn.
Hoe men toch met woorden kan spelen. De eene kant wil een meer robuuste, toekomstbestendige en vertrouwinswaardige verkiezingen. De andere kant een meer open-voor-fraude onvertrouwbare verkiezingen.

De eene kant wil een meer robuuste, toekomstbestendige en vertrouwinswaardige verkiezingen.
Kan je dan verklaren waarom Trump en een groot deel van de Republikeinse senatoren nog altijd spreken over frauduleuze verkiezingen, en de verkiezingsnederlaag van 2020 anno 2022 nog steeds niet wil toegeven?

Is dat voor 'het goed' van de natie? Omdat ze een robuuste democratie heel belangrijk vinden?
Lijkt jou dat niet contradictorisch?

Kan je dan verklaren waarom Trump en een groot deel van de Republikeinse senatoren nog altijd spreken over frauduleuze verkiezingen, en de verkiezingsnederlaag van 2020 anno 2022 nog steeds niet wil toegeven?

Is dat voor 'het goed' van de natie? Omdat ze een robuuste democratie heel belangrijk vinden?
Lijkt jou dat niet contradictorisch?
Daarom... dat ze voter ID en andere regels willen pushen zodat het niet meer gebeurd... circlejerk kan stoppen nu hoor.

Daarom... dat ze voter ID en andere regels willen pushen zodat het niet meer gebeurd... circlejerk kan stoppen nu hoor.
Dat wat niet meer gebeurt?

Beweer je nu dat er fraude was in de verkiezingen van 2020, waardoor Trump onterecht verloren is? Dat je dus Trump zijn standpunt deelt dat Biden onterecht president is?

Hoe men toch met woorden kan spelen. De eene kant wil een meer robuuste, toekomstbestendige en vertrouwinswaardige verkiezingen. De andere kant een meer open-voor-fraude onvertrouwbare verkiezingen.
Je hebt verkiezingen waarbij het kiespubliek van de tegenpartij niet kan gaan stemmen en een minderheid zo voor onbepaalde duur aan de macht kan blijven verward met toekomstbestendig.

Terug
Bovenaan