Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan wisselen en sta achteraan.@BlackOccult ik ga al moeilijk doen en zeggen dat ik in die week dat ik gepland sta, een week op reis ben (Oslo). iemand wisselen? en anders gooi mij maar achteraan.

is goed voor mijIk kan wisselen en sta achteraan.![]()

Ik kan wisselen en sta achteraan.![]()
Wissel toegepast!is goed voor mij![]()
Nee hoor, jij staat net voor UnFinished, op maandag 26/09. De anderen voeg ik straks toe, zit momenteel op de trein.Mij niet vergeten he. Ik beloof plechtig geen My Chemical Romance te droppen.![]()
Nee hoor, jij staat net voor UnFinished, op maandag 26/09. De anderen voeg ik straks toe, zit momenteel op de trein.
Euh, ik had de thread nochtans gezien door de mentions hier maar dan domweg uit het oog verloren doorheen de week/weekend.@Gavin : toch geen zin in ronde 2?
Duts toch.Euh, ik had de thread nochtans gezien door de mentions hier maar dan domweg uit het oog verloren doorheen de week/weekend.
Aangezien ik nu toch achteraan moet aansluiten maakt het momenteel ook niet meer uit, ik zie wel doorheen het jaar hoe het loopt!

Aww yiss eindelijkIk wil ook wel eens meedoen!
how mènnekeAww yiss eindelijk![]()