Avondland
Well-known member
Nog mensen die denken dat ze nu al weten welke album ze voor ronde 3 gaan kiezen?
![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog mensen die denken dat ze nu al weten welke album ze voor ronde 3 gaan kiezen?
![]()

Ik ga nog niet beginnen schrijven. De shortlist is er met een grootst mogelijke kanshebber, maar aangezien de eerstvolgende AOTW pas begin volgend jaar zou kunnen zijn, bestaat de kans dat de shortlist nog wel eens kan veranderen.@Avondland Je hebt net mijn edit gemist![]()
Ik ben zelfs nog niet zeker welke ik voor v2 wil nemen, en ik ben binnen een paar weken aan de beurtIk ga nog niet beginnen schrijven. De shortlist is er met een grootst mogelijke kanshebber, maar aangezien de eerstvolgende AOTW pas begin volgend jaar zou kunnen zijn, bestaat de kans dat de shortlist nog wel eens kan veranderen.
.

Als je inspiratie hebt is het beter om deze meteen op papier te zetten lijkt mij.Doe keer rustig, deze editie is nog niet uit.![]()

Goh is wat dubbel. Uiteraard kan niet elk album een persoonlijke voltreffer zijn, maar het gebeurt toch geregeld dat ik doorheen de week teruggrijp naar de AOTW van het moment. Iedere keer dan hier passeren zorgt dan automatisch voor een kleine reminderIk vind 7 dagen net iets te lang, weekalbum en weekendalbum is dan misschien esthetisch-symmetrisch niet interessant...
Blockhead incoming zeker?die van mij heb ik maandje geleden vastgezet en mijzelf opgelegd die niet meer te veranderen tegen dat ik aan de beurt ben.
nu goed, ik heb maar een shortlist van 4 albums. 5 edities is voor mij voorlopig voldoende.
(al brengt dit jaar wellicht 2 nieuwe kanshebbers met sich mee)

I can neither confirm nor denyBlockhead incoming zeker?![]()
Inderdaad, deleted member nuI can neither confirm nor deny
@Nahrtent is niet meer taggable? Kerel had er wellicht genoeg van.
Nahrtent heeft een geldige aanvraag ingediend op basis van artikel 17 van de GDPR-wet en wij hebben daar conform de regels aan voldaan.Off topic, maar waar is Nahrtent heen?
Classic Nahrtent though.Nahrtent heeft een geldige aanvraag ingediend op basis van artikel 17 van de GDPR-wet en wij hebben daar conform de regels aan voldaan.