App Store en Google Play inkomsten aangeven

Recent ben ik begonnen met game development voor mobile en nu dat men eerst spel in de store staat en een maand gepasseerd is heb ik hiervoor inkomsten. Alleen ik heb eigenlijk geen idee hoe ik dit in men onderneming moet opnemen, welke documenten dat ik naar de btw moet sturen. Zijn er hier mensen die dit nog doen en weten welke documenten in de boekhouding moeten?

heb je geen kennis van boekhouden, dan begin je écht niet met zelf je boekhouding te doen door elke vraag apart op fora te vragen.

Zolang je zelf geen basiscursus boekhouden achter de rug hebt, zorg je voor een boekhouder, of gebruik je een systeem dat je gidst (accountable.eu bvb, gebruik ik zelf) met een boek genre "boekhouden voor dummies".

De boekhouder of dat systeem zal je na enkele maanden al teruggewonnen hebben als je ziet welke boetes je anders zal tegenkomen.

Ja ik heb een boekhouder maar ik hoopte dat er mensen hier handsen experience hadden welke documenten ze geven aan de boekhouder

Ik maak elke maand een factuur aan Google en Apple, puur voor de boekhouding. Want ze willen allebei niet dat je facturen naar hen stuurt.

Terug
Bovenaan