Apple iPad Pro 6th gen 12,9 inch 256GB WiFi M2 Silver

Einddatum + uur van de verkoop
30/06/2024 20:00

Otani

Member
Blankenberge
iTrader: 100% (18/18)
Algemene informatie/specificaties
M2
256GB
12,9"
Enkel WiFi
Silver
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Blankenberge
Weg wegens nieuw toestel. Deze iPad is ideaal voor studenten die een laptopvervanger zoeken en heel mobiel willen zijn, of iemand die op zoek is naar de ultieme iPad met alle power maar lange batterijduur. Alles verkeert in perfecte staat. Aankoopdatum 15/09/2023. Het toestel komt samen met de Apple Magic Keyboard AZERTY, Apple Pencil, de originele dozen, originele Apple lader en originele USB-C naar USB-C kabel. Dit is de versie met de M2-processor. Foto's op aanvraag via PB want vind niet meteen een plaats om te hosten. Alles is beschikbaar en mogelijk met dit toestel. Het toestel is al teruggezet naar fabrieksinstellingen en losgekoppeld van de huidige Apple ID. Meteen beschikbaar. Ook aangeboden op 2dehands.be en FaceBook MarketPlace maar mijn prio gaat naar Beyond Gaming. De voorkeur is ophalen of indien niet te ver kan ik het gerust komen brengen. Ik tracht zo snel mogelijk te reageren telkens.

Regio: Brugge
Minimum: bieden
Meeneem: 1400€

Laatst bewerkt:
Aankoop datum 15/09/24? zal vermoedelijk 15/09/23 zijn ;-).
Een terechte opmerking en bij deze aangepast. Amai, duizend keer over gelezen ...

Bieden é gasten, ik zet er een meeneem op, maar ga sowieso onder de meeneemprijs verkopen! Ik zoek om asap wat foto's te hosten maar kan ze normaal gezien via PB versturen. Ik ben van de kust maar ik wil ze gerust tot aan Brussel/Antwerpen komen brengen.

Terug
Bovenaan