Apple Pay kan niet worden toegevoegd

MasterP

Member
Beste leden,

Ik wil Apple Pay toegoeven aan mijn iPhone maar ik krijg altijd een melding dat het op dit moment niet mogelijk is.
Kunnen jullie mij hiermee helpen a.u.b?

BNP Paribas Fortis.
Ik had paar keer geprobeerd maar nu gaat het niet meer.
Bij Easy Banking app is Apple Pay wel actief .
Misschien te veel pogingen gedaan en nu wachten?
Kunt ge dat niet terug deactiveren en dan opnieuw proberen? Of werkt het ondertussen? 😛

Op mijn iPhone heb ik dat indertijd direct werkend gekregen, maar op mijn MacBook heb ik ook lang liggen sukkelen ermee. Is misschien iets typisch voor BNP. 😅

Kunt ge dat niet terug deactiveren en dan opnieuw proberen? Of werkt het ondertussen? 😛

Op mijn iPhone heb ik dat indertijd direct werkend gekregen, maar op mijn MacBook heb ik ook lang liggen sukkelen ermee. Is misschien iets typisch voor BNP. 😅
Ik heb van alles geprobeerd maar niets heeft geholpen jammer genoeg.

Is dat dan mogelijk op MacBook? Ik heb daar ook mee zitten sukkelen en ik dacht dan gewoon dat het licenties waren ofzo waarbij de bank de licentie van MacBook niet meegenomen heeft in hun contract met Apple.

Is dat dan mogelijk op MacBook? Ik heb daar ook mee zitten sukkelen en ik dacht dan gewoon dat het licenties waren ofzo waarbij de bank de licentie van MacBook niet meegenomen heeft in hun contract met Apple.
Ja, werkt bij mij toch al een jaar of 2-3 (?) denk ik, in elk geval toch al lang.
Toen ik dat wou installeren ging er altijd iets mis met de sms-verificatie ofzoiets voor zover ik mij herinner. BNP toen gecontacteerd en toen waren ze idd nog dingen vergeten toevoegen in hun systeem waardoor er problemen waren met MacBooks, een paar weken later hadden ze het geüpdatet en toen werkte het wel.

Net geprobeerd maar helaas lukt ook niet.
Hebt ge een system-wide adblocker aanstaan zoals AdGuard bijvoorbeeld, of een VPN? Misschien dat die dan voor problemen zorgt?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan