Tinufiel
Well-known member
Heb een kleine correctie gemaakt.Leukste nieuwe serie die ik gezien heb sinds Murderbot.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb een kleine correctie gemaakt.Leukste nieuwe serie die ik gezien heb sinds Murderbot.

Van Severance gesproken, minstens nog anderhalf jaar voordat seizoen 3 er komtLeukste nieuwe serie die ik gezien heb sinds Severance.

Ik ben fan. Het is een slow burner zoals we van Gilligan gewoon zijn, dus ik snap ook zeker de commentaren dat dit voor sommige mensen té traag is. Wat ok is, een serie hoeft niet voor iedereen te zijn (eerste seizoenen BB en BCS worden ook als te traag bestempeld door veel mensen, en beiden zijn uiteindelijk meesterwerken geworden).
Wat mij wel echt verbaast, is dat er mensen zitten doorspoelen/skippen. Het is een denkfout dat dit mogelijk is omdat het een traag tempo heeft qua plot. Alle kwaliteit zit net in de nuances en subtiliteiten. Het is hier een blik, een camerastandpunt, de intonatie van een woord, ... dat telkens minitieus gekozen is. Acteurs krijgen hier echt nog de tijd om te acteren.
Daar zit wel iets in, en daarom stoort het mij vaak als mensen een serie al afschrijven nog voor ze het een eerlijke kans hebben gegeven. Ik heb het dan niet over mensen die tot minstens de helft van het seizoen zijn geraakt en het alsnog niet goed vinden he, ik begrijp dat een serie als deze voor grote verdeeldheid zorgt maar het is echt wel right up my alley.Is mss ook mede door hoe we veel content consumeren dezer dagen. Met oa het swipen. Als het ons na 3 seconden niet boeit is het aan de volgende.
Better Call Saul heb ik (nog) niet gezien
Dat magOf, misschien zijn er mensen die deze serie gewoonweg niet goed vinden, kan ook hé?
En nee, die mensen, want jaja ze bestaan, hebben niet de aandachtsspanne van een goudvis, zijn geen tieners van 16, zien wel degelijk graag trage series/films, maar deze serie doet het hem gewoon niet, raar he??
Begint meer te lijken op, hoe hard wil je jezelf wijsmaken dat het tóch een goeie serie is, door anderen een beetje te bashen.
En, wat zijn moderne kijkers eigenlijk? Ben misschien te oud om die term te kennen.
Dat mag
Maar waarom vind je het niet goed zonder een "tiener goudvis zonder aandachtspanne" te zijn? (Uw woorden)
En te oud? Deze serie is gemaakt door een gast die bijna zestig is.
Edit: ik weet ook niet wat "moderne kijkers" zijn. Niet echt, maar ik vermoed de doelgroep van Strangers Things, de meeste Disney+ series en de nieuwe Star Trek.
Als oudere man, weet ik het ook niet precies, maar Pluribus lijkt met net gemaakt voor een ouder publiek. Geen overdreven snel tempo, geen teen-drama en twee van de drie hoofdrolspelers zijn in de 50. De derde, Zosia, is al 45.