jastas
Member
iTrader:
98% (116/118)
- Nieuw/tweedehands
- Tweedehands
- Aanwezigheid factuur en/of garantie
- Ja
- Ook elders te koop aangeboden
- Ja
- Verzending/afhaal
- Verzending
- Afhaling
- Afhaallocatie
- Sint-Amandsberg
Wegens een upgrade heb ik volgend setje in de aanbieding:
Een paar zwarte Argon Audio ALTO mk2 luidsprekers en een bijhorende zwarte ALTO C center speaker. Komen met originele grills.
De speakers zijn eind 2022 aangekocht, dus hebben nog garantie en werken feilloos.
Ook zijn ze visueel nagenoeg in perfecte staat.
Dit zijn prima instap speakers, gecombineerd met een subwoofer zeer geschikt voor een (kleinere) home theater of, gecombineerd met een versterker, als pc speakers.
Eventueel inc. een Breeze Audio TPA3116 mini versterker (stereo versterker) met voeding voor een volledige setup.
Mogen weg voor 125eur (3 luidsprekers) of doe een deftig tegenbod, liefst afgehaald te Gent.
Mét versterker vraag ik 150eur.
Verzenden kan altijd maar de risico's zijn dan voor de koper.
Eigen foto's op aanvraag!
Staat ook te koop op tweakers.
Een paar zwarte Argon Audio ALTO mk2 luidsprekers en een bijhorende zwarte ALTO C center speaker. Komen met originele grills.
De speakers zijn eind 2022 aangekocht, dus hebben nog garantie en werken feilloos.
Ook zijn ze visueel nagenoeg in perfecte staat.
Dit zijn prima instap speakers, gecombineerd met een subwoofer zeer geschikt voor een (kleinere) home theater of, gecombineerd met een versterker, als pc speakers.
Eventueel inc. een Breeze Audio TPA3116 mini versterker (stereo versterker) met voeding voor een volledige setup.
Mogen weg voor 125eur (3 luidsprekers) of doe een deftig tegenbod, liefst afgehaald te Gent.
Mét versterker vraag ik 150eur.
Verzenden kan altijd maar de risico's zijn dan voor de koper.
Eigen foto's op aanvraag!
Staat ook te koop op tweakers.
)