Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat niet zowat in het midden? Denk de 3de groep levels ( de slang)? En er zijn nog 2 volledige groepen met de kameleon en dienen vogelNet Uncharted Level gedaan. Wat een gameVan mij mogen ze meer levels doen van games. Voorbeeld een Bloodborne leven
Ben bijna aan einde zeker?
Was idd zeer leuk, en dat God of war level ookNet Uncharted Level gedaan. Wat een gameVan mij mogen ze meer levels doen van games. Voorbeeld een Bloodborne leven
Ben bijna aan einde zeker?
Pff, die extra challenge na de credits.Nog even wat tijd aan besteden en dan wat simpele trophies doen
Heb er hier vandaag ook nog eens een uurtje aan bezig geweest maar nu ook eindelijk gelukt. Denk dat ik er ook in totaal 3u mee bezig was. Gelukkig dat dit level minder frustrerend was dan splashy sprintDeze avond 3u mee bezig geweest om die te voltooien.
Soms toch wel eens gevloekt hoor lol
zelf nog niet gespeeld eerlijk gezegdHeb er hier vandaag ook nog eens een uurtje aan bezig geweest maar nu ook eindelijk gelukt. Denk dat ik er ook in totaal 3u mee bezig was. Gelukkig dat dit level minder frustrerend was dan splashy sprint
Nu de andere trophies eens doen![]()
Geweldige game!
Unlock je pas later. Wordt wel duidelijk.Heel stomme vraag hoe neem je een foto (welke knop) voor die trofee foto locaties
analoog pijltje omhoog of omlaagHeel stomme vraag hoe neem je een foto (welke knop) voor die trofee foto locaties
analoog pijltje omhoog of omlaag
Een is alle bots roepen en de andere is de foto functie. Moet je wel de foto functie voor unlocken eerst door genoeg puzzelstukjes te hebben
Blijkbaar moet de foto modus ge unlocked wordenDriehoekje is bots roepen.
Pijl omlaag dansen en omhoog foto dacht ik.
Blijkbaar moet de foto modus ge unlocked worden
Idd ben het tegen gekomen dacht dat dit van in het begin mogelijk was.Ja klopt, kom je vanzelf tegen.