Astro Bot

Splashing Sprint gisteren denk ik na +- 30 keer kunnen uitspelen. Voorbij de kikker raakte ik nog vrij vlot, maar die vuurtorens daarna hebben me wel een paar keer genekt. Daarna gewoon vol doorgeknald en met wat geluk er toch geraakt.
Ja, idd. Dat stukje net na die kikker had ik ook het meeste problemen mee.

Nog 2 dagen de tijd:

Nog 2 dagen de tijd:

Wanneer worden de winnaars bekend gemaakt? :)

Wanneer worden de winnaars bekend gemaakt? :)
akapwner heeft geen platinum en de trophies van Camerongy en Le_Rattus zijn niet openbaar, dus die zaten niet in de pot.

Astro Bot.png

Net mijn prijs gaan ophalen, zeer mooie prijs.
Zijn er toevallig van de andere winnaars die een hoodie hebben gekregen en op zoek zijn naar een grotere maat. Ik heb een xl ontvangen, maar dit is veel te groot. Dus mocht iemand een m of l hebben ontvangen en willen ruilen voor een grotere maat, contacteer mij.

Laatst bewerkt:

Vanaf morgen nieuwe levels en bots

As announced in the recent State of Play trailer, starting on October 17 we will be releasing the first of our brand new speedrun levels, Building Speed. These levels will test your platforming skills and alongside an online leaderboard, will give you the chance to compete against all your PlayStation friends.

Following on from this we will release a brand new speedrun level each week, so by the time you have perfected every jump, hover and spin in one level, a new challenge will await you.

The release schedule is as follows:
  • Oct 17: Building Speed
  • Oct 24: Let it Slide
  • Oct 31: Spring-loaded Run
  • Nov 7: Helium Heights
  • Nov 14: Rising Heat

Ik ga die levels toch skippen, denk ik. Heb nog altijd nachtmerries van Splashing Sprint.

Terug
Bovenaan