Astro bot

Status
Niet open voor verdere reacties.

kenneke2.0

Banned
Platinum Trophy
iTrader: 100% (831/832)
Nieuw/tweedehands
Niet van toepassing
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
Prijs is vast 40€ incl

Verzending in bubbelenveloppe of pakket tegen meer prijs

Ter info: ook eens iets van kenneke gekocht dat niet aankwam, uiteindelijk heeft hij het wel retour ontvangen. Adres was niet goed leesbaar, is hier misschien ook het geval. Kan dus wel even duren dan...

Ter info: ook eens iets van kenneke gekocht dat niet aankwam, uiteindelijk heeft hij het wel retour ontvangen. Adres was niet goed leesbaar, is hier misschien ook het geval. Kan dus wel even duren dan...
Post is ook heel traag laatste tijd, vrijdag heeft er iemand een game ontvangen van mij dat een kleine drie weken onderweg geweest is.

@Joeri mag dit ook aan mij vragen hoor, staat in op duidelijk dat het met pakket kon. Nu kan ik dit niet volgen en koper ook niet.
Sorry, maar je zegt duidelijk tegen mij dat je voor beyondgaming altijd bubbelenveloppe gebruikt.
Ik vraag het je nog of het met track&trace is.
Ik stort het speciaal met een instant overschrijving maandag, maar dan wacht je nog tot vrijdag, voor dat je het op de post doet. :thinking:

Sorry, maar je zegt duidelijk tegen mij dat je voor beyondgaming altijd bubbelenveloppe gebruikt.
Ik vraag het je nog of het met track&trace is.
Ik stort het speciaal met een instant overschrijving maandag, maar dan wacht je nog tot vrijdag, voor dat je het op de post doet. :thinking:
In openingspost staat duidelijk pakket (met code tegen meerprijs) je vroeg pas naar track and trace na de betaling. Mocht je dat gewild hebben kon ik dat nog aanpassen..

Post is ook heel traag laatste tijd, vrijdag heeft er iemand een game ontvangen van mij dat een kleine drie weken onderweg geweest is.

Eerlijk, ik had ook met instantbetaling op een maandag betaald, en je hebt het toen ook pas in het weekend op de post gedaan, nadat je zelf zei dat je het de dag zelf ging proberen verzenden.
Los van de staking is dit wel jammer dat het met iemand anders ook moet gebeuren.

Ik ben blijkbaar niet de eerste bij wie dit gebeurt.
Lees net ook een post, over 2dehands ?????? (waarom word dit niet vermeld bij de iTrader)

Ik ben blijkbaar niet de eerste bij wie dit gebeurt.
Lees net ook een post, over 2dehands ?????? (waarom word dit niet vermeld bij de iTrader)
Omdat dat op 2dehands is. Als je die hele post leest, zie je dat we er ook mee bezig waren en conclusies aan verbonden hebben. Net zoals we er op dit moment hier mee bezig zijn.

Mensen en geduld dat dit vervelend is ben ik met akkoord. Maar al mods op me afsturen etc zonder in overleg te gaan. Verkoop hier al 17 jaar alles hebben wekynnen oplossen tss de twee partijen. Maar annoo 2025...

Mensen en geduld dat dit vervelend is ben ik met akkoord. Maar al mods op me afsturen etc zonder in overleg te gaan. Verkoop hier al 17 jaar alles hebben wekynnen oplossen tss de twee partijen. Maar annoo 2025...
Er worden geen mods op je afgestuurd, de moderatoren zorgen hier voor een veilig en betrouwbaar verkoopsplatform. Jouw situatie is op geen enkele manier de schuld van de koper, en je bent geen onbeschreven blad, dus het is zeker niet altijd 'opgelost tussen twee partijen'. Ik stel voor van dit te laten rusten tot we eruit zijn.

Ik wil er wel nog bij vermelden dat je een verkoopsovereenkomst hebt gesloten zodra je het bod hebt aanvaard, en je dus nog altijd verplicht bent om het spel te bezorgen.

Hier is het altijd opgelost tussen verkoper koper anders heb je geen x aantal i traders aan 100%. Denk je dat dit de eerste keer is dat er iets fout gaat niet aan komt ofzo of beschadiging telkens in pm en bijna altijd zelf het vergoed. Dat dat zal je er hier aan veel mogen vragen. Ook hier gingen we wel een oplossing voor vinden al betaalde ik die 40€ gewoon terug.

Eerlijk, ik had ook met instantbetaling op een maandag betaald, en je hebt het toen ook pas in het weekend op de post gedaan, nadat je zelf zei dat je het de dag zelf ging proberen verzenden.
Los van de staking is dit wel jammer dat het met iemand anders ook moet gebeuren.
Wil je ook zeggen dat ik ziek was die week ? En altijd vlot met u gecommuniceerd heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan