Een vriend van mij heeft een raar probleem. Een mp4 videofile door mijzelf geëxporteerd in Davinci Resolve (gewoon op H264, VBR 10 Mbps), speelt bij mij op desktop, laptop, en via stick op 2 TV's perfect video & audio synchroon (ook in Davinci natuurlijk). Die export naar een vriend gestuurd, en bij hem, op een Win10 desktop, speelt die zowel in VLC als in Windows Media Player out of sync. De audio advance/delay parameter in VLC staat op 0... in WMP weet ik zelfs niet of die parameter bestaat. Maar nu komt het merkwaardigste: als hij diezelfde file importeert in Adobe Premiere, en daar afspeelt, is het WEL synchroon. Hoe kan dit ?????
In het verleden gelijkaardige exports naar hem gestuurd, en die speelden altijd perfect ok... Iemand enig idee wat de niet sync enkel in VLC & WMP kan veroorzaken, en hoe dit opgelost kan worden?
In het verleden gelijkaardige exports naar hem gestuurd, en die speelden altijd perfect ok... Iemand enig idee wat de niet sync enkel in VLC & WMP kan veroorzaken, en hoe dit opgelost kan worden?