Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
volgens mij was het de slikke![]()
Mij 3 kere quoten in 1 post...
![]()
Audi'ket niet geweten... kritiek van de dader die zich in slachtofferrol wentelt.
Mij 3 kere quoten in 1 post...
![]()
Scen ic zeker me gane-d en al, maar den ruigen is toch ne kadett zenne.Rustig heren, speel wat Polo om het bij te leggen maar kijk uit voor de Golf van Ibiza waar de Mustang zwemt.
Doe maar ne sprinterScen ic zeker me gane-d en al, maar den ruigen is toch ne kadett zenne.
Als de ruigen ne kadett is dient u een citroen te opellenScen ic zeker me gane-d en al, maar den ruigen is toch ne kadett zenne.
Opellen, wat voor werkwoord is dat nu?Als de ruigen ne kadett is dient u een citroen te opellen
De ruigen heeft het nochtans wel verstaanOpellen, wat voor werkwoord is dat nu?
Ik wil wel eens op Ellen (Dufour van Big Brother).
Smart is hij toch niet@Slyke zijn broodje is vanuit den oven... Maar of het gebakken is, dat is nog iets anders...
Nissan micraovenBroodje, oven, ... de nieuwe modelnamen van Nissan zijn bekend.
Een Nissan Broodje E-Tech, Een Nissan Oven 4x4, ...
Duidelijk.
Mankeert nog ne joint de culasse om goed te zijn...Smart is hij toch niet
Rustig, sebiet geeft hij zijn fiatMankeert nog ne joint de culasse om goed te zijn...
Skodamieter op, met jouw ladadi ladada praatjesMankeert nog ne joint de culasse om goed te zijn...
Rustic, of ik stuur een fleet op uw afSkodamieter op, met jouw ladadi ladada praatjes
@Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield : seat gij de fleet manaher?Rustic, of ik stuur een fleet op uw af