Autoverzekering

Galaxy

Banned
Ik heb een vraag over mijn verzekering bij Yuzzu? Ik reed dus 10000km per jaar, maar nu door omstandigheden zal dat een 2500 tot 5000km zijn misschien zelfs minder.
Ik ben daar toch al 7jaar verzekerd en betaal 451Euro +- nu had ik een offerte aangemaakt en dit was 167Euro, zou dus willen mijn bestaande verzekering aan te passen naar deze, ga een offerte via mail krijgen.
Ik veronderstel dat ik deze dan direct moet betalen, of krijg ik gewoon nog deel van de vorige terug? Of kan ik beter wachten tot volgend jaar iets voor de vervaldag met deze heb ik geen ervaring.

Alvast bedankt

Normaal krijg je gewoon een nieuw contract en ga je uw “teveel betaalde “ terug gestort krijgen of als dit nietmeer voldoende is (wat kan ) ga je slechts het deel dat ze te kort komen moeten bijstorten .

(Heb laatst nog zo een autoverzekering van een 10jarige auto van een kleine omnium laten overzetten naar een gewone verzekering (was dit uit het oog verloren ) en ging allemaal vanzelf , wel niet bij Yuzzi

Zit zelf niet bij Yuzzu, maar bij sommige verzekeraars krijg je zelfs geen nieuw contract. Je verandert online het aantal kilometers dat je denkt per jaar te gaan doen en je krijgt een deel teruggestort. Of Belfius Direct vraagt elk jaar je kilometerstand op. Als je echt weinig kilometers doet, vind ik dat laatste concept nog het beste.

Terug
Bovenaan