B&B Zoekt lief 2024

B&B zoekt lief. Prachtig programma is dat met een aantal vrij kansloze figuren. Of zo worden ze toch in beeld gebracht.

Antony uit Tenerife die AirBnB's verhuurd, die eigenlijk van zijn vader zijn, is klaar voor een serieuze relatie. Die zit daar de hele tijd flauwe seksgerelateerde mopjes te maken waar niemand mee kon lachen. Tot gister zijn nieuwste single (niet toevallig een dame die aangaf zich al eens volledig naar de kloten te zuipen en al menig plastisch chirurg leek bezocht te hebben) er wel mee kon lachen. De jongeman was in de wolken want z'n humor werd eindelijk geapprecieerd. Zijn hond is zo mogelijks nog kanslozer want die bespringt iedere vrouw en loopt er 10 minuten gigantisch opgewonden tegenaan. Uiteraard vind Antony dat normaal en onderneemt hij nauwelijks actie.

Heerlijk programma! Kijk al uit naar de komende afleveringen!

Inderdaad heerlijk programma! Onze dagelijkse guilty pleasure. Vorig jaar op vakantie beginnen kijken op aanraden van de B&B houders waar we toen verbleven. Dit seizoen lijkt nog sappiger 😁. Jelmont zijn aparte humor die je zogezegd enkel kan snappen als je intelligent genoeg bent, of ook als je net als hem op elk moment van de dag er dronken bijloopt, dan begrijp je waarschijnlijk dat een garage een luxeverblijf is. Katy die elke man binnendraait en doet zweven maar zelf niets voelt en haar ex-man, met wie ze samen de B&B runt, optrommelt als chauffeur voor een verrassingsdate met één van de kandidaten. De gong bij elke spreuk en wijsheden in Italië. Met als climax toch wel de eenzame voetjes op de dansvloer in Curaçao, ergens triest voor dien gast, maar perfecte montage 😅.

Serie ook nog maar pas ontdekt, momenteel het huidige seizoen aan het kijken en dit is echt een heerlijk cringefest, montage en muziek zijn om duimen en vingers van af te likken 👌

Er is wel 1 moment dat ik er een beetje over vond. Kurt, de eerste gast in Curacao is blijkbaar een tijdje geleden overleden (er kwam ook een in memoriam op het einde van 1 van de eerste afleveringen). Een paar afleveringen verder komt daar de 2de gast Mark toe en op een bepaald moment tijdens een gesprekje voor de camera doet hij de uitspraak "maar dan moeten we eerst Kurt verdrinken hè" gevolgd door een luide uitgebreide lach. Dat stukje had ik nu precies toch niet erin gelaten wetende dat Kurt wat later overlijdt.

Serie ook nog maar pas ontdekt, momenteel het huidige seizoen aan het kijken en dit is echt een heerlijk cringefest, montage en muziek zijn om duimen en vingers van af te likken 👌

Er is wel 1 moment dat ik er een beetje over vond. Kurt, de eerste gast in Curacao is blijkbaar een tijdje geleden overleden (er kwam ook een in memoriam op het einde van 1 van de eerste afleveringen). Een paar afleveringen verder komt daar de 2de gast Mark toe en op een bepaald moment tijdens een gesprekje voor de camera doet hij de uitspraak "maar dan moeten we eerst Kurt verdrinken hè" gevolgd door een luide uitgebreide lach. Dat stukje had ik nu precies toch niet erin gelaten wetende dat Kurt wat later overlijdt.
Als ze hem effectief verdronken hebben is dat inderdaad een serieuze spoiler.

Ik ben begonnen met S1 maar ik cringe te hard. Mijn vriendin vindt het geweldig. Maar ik vind het maximale cringe.

Ik volg dit programma al sinds het 1e seizoen en ik vind het zalig.
Dit is wel het 1e jaar dat het zo erg gesteld is met sommige kandidaten vind ik.
Waar hebben ze die Jelmont toch vandaan gehaald? Wat een vreselijke mens 😯

Ik ben ook dit seizoen beginnen kijken, dit is inderdaad een absolute revelatie, het neusje van de zalm. De mensen die dit monteren moeten gigantisch veel plezier hebben. Vooral die beelden als die kerel daar bij Patricia niemand heeft om mee te dansen en ze dat enorm uitvergroten. Ik zou niet meer in het openbaar durven komen na zo'n verschijning, maar zo zijn er nog kandidaten. Ik heb compassie met Erika, maar tegelijk ook niet want ze moet die kale koppige ezel gewoon wegsturen, maar voor het vermaak is het perfect want het zou er volgens de "volgende keer beelden" niet op beteren :cheer:. Ben eigenlijk beginnen kijken door de commotie rond Jelmont, met het idee van "hoe erg kan die zijn". Kijk en ontdek zou ik zeggen ...

Heel fout om zo enthousiast te zijn over zo'n programma I guess, maar dit maakt echt mijn hoofd leeg na een dagje studeren voor herexamens :woohoo:

Ik lig ook elke dag plat met dit programma. Waar vinden ze toch steeds die figuren?

Die van Holland draait daar ook elke vent binnen 😂

Bij die mannen heb ik nog de indruk dat ze echt wel een partner zoeken.
Maar bij die vrouwen lijkt het wel of ze enkel op zoek zijn naar goedkope werkkrachten om hun klusjes op te knappen.

Sterkste show van dit moment.
Komt van het Hollandse B&B vol liefde. Dat draait daar al jaren en is een culthit met een drukke becommentariering op twitter.
De Nederlandse versie is (uiteraard) hysterischer en wringerder dan die van ons. De vorige Nederlandse serie werd hier ook uitgezonden. Hopelijk ook weer met de huidige. Anders moeten we weer vpn'nen.
Van onze versie is vooral de content met Jelmont "goud'". Een welbespraakte, knappe, narcistische Hollander die zichzelf héél slim vindt en zijn gasten heel dom. Dat levert briljante (en schurende) tv op.

Terug
Bovenaan