Badly explained - the game

afgaande van uw uitgesproken voorkeur voor Lacerda games en samen met Europese hoofdstad, zou ik zeggen: Lisboa?
Correct :). En ja, ik kan mij toch altijd goed vinden in de Lacerda zijn spellen :p.
Het is zoals hij zelf zegt:
You play a card, you take a card! Easy, no? :p

BGG rand 700 - 1000
Co-Op game
4 ronden 5 fases
Verloren wanneer je minder dan 0 punten hebt.

Mogelijke acties:
project voorstellen -> je krijgt de dingen van de locatie waar je je projecttegel op geplaatst hebt
Infrastructuur voorbereiden door iets te betalen -> projecttegel wordt omgedraaid en je plaatst je infrastructuur
Energie centrale bouwen -> infrastructuur tegel verplaatsen naar andere locatie op het bord en energiecentrale opzetten + controle blokje leggen
Een shitload aan andere dingen (iets met kaartjes claimen/spelen, iets met mannekes plaatsen, iets met een markt)

.....

Te makkelijk voor wie het spel kent, doenbaar voor wie het spel niet kent (hoop ik)

BGG rand 700 - 1000
qKM0EjWma4b2PsCgf1-pVGly-RbBVXZ3zgI6K0my0i6GJh8jh-wUnH7jl9MsM3tDUBeWKs40cXw_0Vew5Q6gJGALEHNHZwUEecr9HYEjU03_8u7ZQCQWLDZSfD-SPZGsUzJUppObPy8e1Z9tkBbLMxhiw-Q5uanGDkw

Dit spel ken ik, vele andere die in top 300 staan, niet of ze zijn veel te makkelijk te raden. Daarom dat ik er ook de rank bijgezet heb.

Ik ken het sowieso, al paar keer gespeeld, het valt mij straks wel binnen!

Ge kiest een zot ras, met speciale eigenschap en dan moete maar aanvallen! Opt einde van uw beurt krijgt ge puntjes/muntjes!

Ik neem aan dat het juist is, dus volgende opdracht:

Breid je vloot uit, verdedig je basissen en strijd om de koloniën.

Daar zitten geen basissen en koloniën in. Het klinkt mij zeer bekend, maar kan het niet benoemen in elk geval.

Terug
Bovenaan