Piedro Active member Crowdfunder FE 13 augustus 2021 #863 Inschatten of de kapitein de juiste kaarten heeft. Indien niet, maken dat je weg bent.
Piedro Active member Crowdfunder FE 13 augustus 2021 #866 Strijkijzer zei: Celestia? Klik om te vergroten... Correct!
Strijkijzer Redactiechef 13 augustus 2021 #867 Elke beurt moet je een of meerdere tegels pakken. Als je van 1 soort tegel ze allemaal op je bord hebt krijg je extra punten.
Elke beurt moet je een of meerdere tegels pakken. Als je van 1 soort tegel ze allemaal op je bord hebt krijg je extra punten.
Joeri Redacteur Crowdfunder FE Platinum Trophy 13 augustus 2021 #870 Maximum 30 keer rollen met uw dobbelstenen en uw spel is voorbij.
F Fanaat Member 16 augustus 2021 #871 StanTem zei: Maximum 30 keer rollen met uw dobbelstenen en uw spel is voorbij. Klik om te vergroten... Chili dice
StanTem zei: Maximum 30 keer rollen met uw dobbelstenen en uw spel is voorbij. Klik om te vergroten... Chili dice
Joeri Redacteur Crowdfunder FE Platinum Trophy 16 augustus 2021 #872 Fanaat zei: Chili dice Klik om te vergroten... Klopt.
F Fanaat Member 16 augustus 2021 #873 The mastermind werkt ons continue tegen. Geen probleem, we kunnen een paar keer de tijd terug draaien. Als we falen, dan proberen we gewoon opnieuw.
The mastermind werkt ons continue tegen. Geen probleem, we kunnen een paar keer de tijd terug draaien. Als we falen, dan proberen we gewoon opnieuw.
NoGo Active member Crowdfunder FE 17 augustus 2021 #874 Vaag is er een ander spel wat ik volgens mij nie gespeeld heb ma best wel bekend is. Enige die ik nu direct bedenk met tijd terugdraaien (en 'mastermind') is tragedy looper.
Vaag is er een ander spel wat ik volgens mij nie gespeeld heb ma best wel bekend is. Enige die ik nu direct bedenk met tijd terugdraaien (en 'mastermind') is tragedy looper.
F Fanaat Member 17 augustus 2021 #875 NoGo zei: Vaag is er een ander spel wat ik volgens mij nie gespeeld heb ma best wel bekend is. Enige die ik nu direct bedenk met tijd terugdraaien (en 'mastermind') is tragedy looper. Klik om te vergroten... Tragedy Looper is correct. Ik dacht niet dat deze zo snel ging gaan
NoGo zei: Vaag is er een ander spel wat ik volgens mij nie gespeeld heb ma best wel bekend is. Enige die ik nu direct bedenk met tijd terugdraaien (en 'mastermind') is tragedy looper. Klik om te vergroten... Tragedy Looper is correct. Ik dacht niet dat deze zo snel ging gaan
NoGo Active member Crowdfunder FE 17 augustus 2021 #876 Fanaat zei: Tragedy Looper is correct. Ik dacht niet dat deze zo snel ging gaan Klik om te vergroten... Het is al een hele tijd geleden, ik wist niet meer dat de 'DM' mastermind noemde, dacht echt dat het over een ander spel ging Volgende dan: Ge moet racen tegen de katapulten.
Fanaat zei: Tragedy Looper is correct. Ik dacht niet dat deze zo snel ging gaan Klik om te vergroten... Het is al een hele tijd geleden, ik wist niet meer dat de 'DM' mastermind noemde, dacht echt dat het over een ander spel ging Volgende dan: Ge moet racen tegen de katapulten.
Carreon Active member 17 augustus 2021 #877 NoGo zei: Het is al een hele tijd geleden, ik wist niet meer dat de 'DM' mastermind noemde, dacht echt dat het over een ander spel ging Volgende dan: Ge moet racen tegen de katapulten. Klik om te vergroten... Shadows over Camelot?
NoGo zei: Het is al een hele tijd geleden, ik wist niet meer dat de 'DM' mastermind noemde, dacht echt dat het over een ander spel ging Volgende dan: Ge moet racen tegen de katapulten. Klik om te vergroten... Shadows over Camelot?
Strijkijzer Redactiechef 20 augustus 2021 #880 Carreon zei: Ge moet met je schip op zoek naar een eiland Klik om te vergroten... Extra tip?