Fetseroony Active member 17 maart 2022 #1.042 Ik zou gokken dat het iets met Arkham ofzo te maken heeft, voor de rest geen idee.
Savatar Well-known member Crowdfunder FE 18 maart 2022 #1.044 Het was Mantis Falls, coole game voor voornamelijk 2 spelers. Mantis Falls Work together to flee mob-ruled Mantis Falls... but are you all who you claim to be? boardgamegeek.com
Het was Mantis Falls, coole game voor voornamelijk 2 spelers. Mantis Falls Work together to flee mob-ruled Mantis Falls... but are you all who you claim to be? boardgamegeek.com
Joeri Redacteur Crowdfunder FE Platinum Trophy 18 maart 2022 #1.045 Aaah, die moet ik ook eens spelen. Social deduction met 2 of 3 spelers. Ben benieuwd.
Savatar Well-known member Crowdfunder FE 28 april 2022 #1.046 Elke beurt kiezen tussen groenten of een puntenkaart.
Joeri Redacteur Crowdfunder FE Platinum Trophy 28 april 2022 #1.047 Savatar zei: Elke beurt kiezen tussen groenten of een puntenkaart. Klik om te vergroten... Point Salad?
Savatar zei: Elke beurt kiezen tussen groenten of een puntenkaart. Klik om te vergroten... Point Salad?
Joeri Redacteur Crowdfunder FE Platinum Trophy 28 april 2022 #1.049 Kaartjes trekken, kaartje spelen, zonnetje, avondschemer, nacht en dan weer opnieuw.
Savatar Well-known member Crowdfunder FE 1 mei 2022 #1.052 Klinkt als een Alexander Pfister game, ken het wel niet.
Joeri Redacteur Crowdfunder FE Platinum Trophy 1 mei 2022 #1.053 Savatar zei: Klinkt als een Alexander Pfister game, ken het wel niet. Klik om te vergroten... 't Is een heruitgave van een game uit 2012. Geen Pfister.
Savatar zei: Klinkt als een Alexander Pfister game, ken het wel niet. Klik om te vergroten... 't Is een heruitgave van een game uit 2012. Geen Pfister.
Joeri Redacteur Crowdfunder FE Platinum Trophy 1 mei 2022 #1.055 Savatar zei: Gokje... Libertalia? Klik om te vergroten... Jep.
Savatar Well-known member Crowdfunder FE 5 mei 2022 #1.059 Ik had een andere in gedachte. Tip2: iets met eitjes