Niet juist. Heb mijn opgave lichtjes aangepast.
Zo mogelijk het lelijkste spel in de BGG top 10: Terraforming Mars?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet juist. Heb mijn opgave lichtjes aangepast.
Fixed.Zo mogelijk het lelijkste spel in de BGG top 100: Terraforming Mars?
True story.Fixed.
Fixed.
Die kubusjes zijn toch mooi blinkend zilver of goud? Of heb ik nu een fout spel voor?
Ik vind die best wel mooi.
Is voor mij de enige reden waarom ik dat spel nooit heb aangeschaft. Zeer fijn om te spelen, maar met mijn ocd krijg ik stress van de artwork. De ene keer is het getekend, de andere keer is het een foto, ...True, maar ik ken niet alle spellen uit de top 100, maar het zal inderdaad moeilijk zijn nog een lelijker te vinden, zelfs de kwaliteit van de kubusjes is zéér pover. Het ergste is dat het qua mechanismen zeker wel een leuk spel is, maar het zou dringend een 2nd edition met nieuw artwork kunnen gebruiken. En ja, ik ben oppervlakkig qua bordspellen: ik beoordeel die op hun uiterlijk/thema/kwaliteit.

Artwork ben ik akkoord hoor, zeer inconsistent. Maar voor de rest heb ik geen issue met dat spel.
Degene hier is toch al makkelijk 20 keer gespeeld, en ik merk niks aan die components. We zullen dan blijkbaar chance hebben gehad.
Soit, tijd voor een nieuwe slechte, slechte uitleg:
Ik vind dat het wat op Sagrada lijkt, maar dan voor mensen die niet zo goed kunnen tellen en 't heeft ook wat gemeen met het legacy forum.
Staat op mijn wishlist.
The Isle of Cats?
Hoera voor mijn slechte uitleg!
Mocht ik dit geschreven hebben, wist je het waarschijnlijk meteen.
"Je hebt kaartjes waar je vanalles mee kan doen. Een bordje waar je blokjes op kan verzamelen en verschuiven. Je kan tegels op een kaart plaatsen waar je soms ook nog blokjes kunt op plaatsen."
Productiegewijs trekt dat spel inderdaad op geen kloten. Gelukkig is het spel wel degelijk al kan het wel lang duren.
De nieuwe versie is korter en met ander/beter artwork, ik ben benieuwd.

Calico?Soit, tijd voor een nieuwe slechte, slechte uitleg:
Ik vind dat het wat op Sagrada lijkt, maar dan voor mensen die niet zo goed kunnen tellen en 't heeft ook wat gemeen met het legacy forum.
Staat op mijn wishlist.