kinxton
Active member
Misschien vond niemand het iets en was iedereen gewoon beleeft.Ik herinner me nog de teleurstelling toen een oudere vrouw in de familie verse rijstpap had gemaakt en ik dat maar niets vond.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien vond niemand het iets en was iedereen gewoon beleeft.Ik herinner me nog de teleurstelling toen een oudere vrouw in de familie verse rijstpap had gemaakt en ik dat maar niets vond.
Die massaproductie alternatieven worden zoals @nestorius zegt zodanig gefinetuned om zo verslavend mogelijk te zijn ook (suiker, vet, additieven...). Eens je die smaken gewoon gemaakt wordt is het moeilijk om af te kicken.Het is denk ik wel al even dat er mensen zijn die gewoon de hevige en eenvoudige smaken van kant-en-klaar of junkfood verkiezen. Als kind was ik ook gek op tomatensoep uit een blik of zo'n pizza die twee keer niets kostte uit de Colruyt . Ik herinner me nog de teleurstelling toen een oudere vrouw in de familie verse rijstpap had gemaakt en ik dat maar niets vond.
Als je dan zaken leert eten en complexere smaken leert kennen dan verandert dat, maar ik denk dat er wel mensen genoeg rondlopen waarbij dat niet gebeurt.
BeleefdMisschien vond niemand het iets en was iedereen gewoon beleeft.
De warme bakkers die ik ken en je gaat er om 17u binnen is het brood meestal uitverkocht.
Patisserie kan ik mij wel voorstellen dat dit niet elke dag vers kan zijn.