Baldur's Gate 3

Baldur's Gate 3

Heb er ook al naar gekeken om deze te kopen, maar het zijn zooooo duren maanden geweest dat ik graag wat zou wachten, maar ik weet niet hoe lang de pre-orders gaan lopen :S
Ken het haha besloten dat dit de laatste aankoop van het jaar voor mezelf.

Het enige stomme er aan is de verzendkosten zijn 20 :wallbash:

🧐 zou de normale retailer die ook niet verkopen de deluxe fysieke editie? Dreamland, MM, enz...? Ik bedoel maar 80+20 voor een game (en de spanning van hoe de Post het (mss niet) gaat leveren zoal wel meer het geval is bij mij), dan wacht ik nog altijd liever op de afgeprijsde digitale editie, ooit. Black Friday helaas noppes. Mofos...

Baldur's Gate 3 heeft nu een Demo op PlayStation voor wie PlayStation Plus Premium heeft.
EDIT: en inderdaad, hoe belachelijk is het dat je tegenwoordig PS+ moet hebben voor demo's. Maar da's vrij off-topic hier.

Laatst bewerkt:
Zit met een bug? Ik ben mey de high Harper quest bezig, voor Minsc. Jaheira zit in party, en minsc valt aan, en je moet Minsc knocked out meppen, dus niet doden. Maar zodra hij knocked down raakt, staat hij recht en valt opnieuw aan, opnieuw knock back , maar dan sterft hij, zonder dat Jaheira daarop reageert? Normaal gezien zou ze toch zodianig pissed off zijn, dat ze party verlaat?

Zit met een bug? Ik ben mey de high Harper quest bezig, voor Minsc. Jaheira zit in party, en minsc valt aan, en je moet Minsc knocked out meppen, dus niet doden. Maar zodra hij knocked down raakt, staat hij recht en valt opnieuw aan, opnieuw knock back , maar dan sterft hij, zonder dat Jaheira daarop reageert? Normaal gezien zou ze toch zodianig pissed off zijn, dat ze party verlaat?

Nooit die quest gedaan, maar bij andere quest waar je de enemy niet mag killen, moet je je skills op non-lethal zetten.
Je kan dezelfde skills gebruiken als normaal, maar vijanden gaan niet dood wanneer hun health op is.

Nog altijd Act1 @ 90u ondertussen 😝
Moet wel zeggen dat het veel gewoon aanstaat en ik niet speel, dus er kan misschien wel een uur of 20 af.

Ben nu bezig in Grymforge. Underdark is zo goed als alles uitgepluisd maar wil eerst nog Mountain Pass uitpluizen voor ik doorga naar Act 2.

Ik snap die duurste sub ook niet echt precies.
Voor PS3 games en demo's.

Ik denk dat Sony het zelf ook nog niet zo goed weet :p. Het idee was van die duurste tier ook een "classic" collection te voorzien (dus PS1+PS2+PS3) maar het is duidelijk dat ze ook zelf al beseften dat dat eigenlijk nauwelijks gaat verkopen, dus hebben ze ook PS4/PS5 remakes van die classics ook in die tier gestoken.

Ik denk dat Sony het zelf ook nog niet zo goed weet :p. Het idee was van die duurste tier ook een "classic" collection te voorzien (dus PS1+PS2+PS3) maar het is duidelijk dat ze ook zelf al beseften dat dat eigenlijk nauwelijks gaat verkopen, dus hebben ze ook PS4/PS5 remakes van die classics ook in die tier gestoken.
Ja, ik heb gewoon Essential gehouden.
Omdat ik games als Spiderman, Horizon, God of war en dat toch zelf moet kopen of 'lang' wachten.
Dan loopt het allemaal maar op in prijzen en bij Sony zijn ze sowieso al niet verlegen met hun prijzen.

Persoonlijk is het hier dan beter om gewoon de games te kopen die ik echt wil want het grootste deel uit die pass speel ik toch niet.
Als ze zouden zeggen we maken de duurste pass diegene waar ge wel exclusives op day one krijgt, dan ben ik vrij zeker dat ik die wel zou hebben.

hier ist plots gedaan, onverwacht einde na 28u.
credits rollen.
denk dat ik het eens moet herspelen als ik niets anders te doen heb, te vlug erdoor gegaan.
wat mij wel soms stoort is het feit dat er dingen gebeuren en ik totaal niet snap hoe of waarom.
soit, de gameplay, story etc waren wel goed.

hier ist plots gedaan, onverwacht einde na 28u.
credits rollen.
denk dat ik het eens moet herspelen als ik niets anders te doen heb, te vlug erdoor gegaan.
wat mij wel soms stoort is het feit dat er dingen gebeuren en ik totaal niet snap hoe of waarom.
soit, de gameplay, story etc waren wel goed.
28 uur ?

Denk dat je dan Gales einde hebt gedaan?

28 uur lijkt me ook wel erg kort. Lijkt meer op een speedrun :) Nevermindl Ik snap het!

Gale Explode The OrbThis ending will be the finale for Gale and the whole story. When he encounters the Elder Brain in Act II, he will have the opportunity to explode himself to destroy it

Zo was mijn run ook bijna vroeg gedaan.
Githyanki queen getreiterd in de crèche en het was gedaan.
Dan maar snel herladen en wat braver geweest. 😅

Terug
Bovenaan