Aha, ik trade eigenlijk nooit. Altijd barter.Je moet de items eerst markeren als wares en dan bij trader bovenaan trade selecteren ipv barter. En dan heb je onderaan sell all wares knop.
In EA was de sell all wares onder barter.

Thanks!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aha, ik trade eigenlijk nooit. Altijd barter.Je moet de items eerst markeren als wares en dan bij trader bovenaan trade selecteren ipv barter. En dan heb je onderaan sell all wares knop.
In EA was de sell all wares onder barter.

Die 2 schermen trade en barter zijn eigenlijk beetje nutteloze.Aha, ik trade eigenlijk nooit. Altijd barter.
Thanks!
der zitten toch wel grote verschillen op imho. Humans hebben bijvoorbeeld light armor en shield proficiency, wat al een goed verschil maakt op mijn wizard. Ik kan hierdoor wat extra damage verdragen zonder een spellslot aan shield te verspillen.De verschillen tussen de rassen zijn eigenlijk heel erg beperkt. In EA hadden die andere stats, maar nu niet meer. Enerzijds positief, daardoor veel meer vrijheid in het combineren van rassen en klassen zonder je zorgen te moeten maken over min-maxing; anderzijds ook wat jammer, want haalt ook een beetje de uniciteit van de rassen naar beneden.

Until 2023 aka tot 2023, waarschijnlijk 2023 niet inbegrepen?Ik wacht ondertussen nog op mijn key die larian me nog moet bezorgen.
![]()
So much for "You have immediate access to every game Larian Studios will publish between now and 2023."
Stel u voor... Dat zou voor te rotten zijn. Zit je daar mooi op te wachten.Until 2023 aka tot 2023, waarschijnlijk 2023 niet inbegrepen?

ge zou misschien gewoon eens de klantenservice kunnen contacteren?Klopt,
Maar gezien het deels voor interpretatie vatbaar is
Oh en voor de duidelijkheid, ik weet idd niet zeker hoe ze het daar bij larian zelf zien. Maar gezien ze in die periode van 10 jaar slechts 2 games uitgebracht hebben en hun DOS ook vertraging had, kan een mens maar proberen.

Geen skill trees. Je krijgt meer skills en spells wanneer je levelled, en moet daarin wel vaak keuzes maken.Heb ook wel interesse in de game, hoe werken de skills eigenlijk zit er een skill tree in of krijg je gewoon een skill als je lvl omhoog gaat is me niet zo duidelijk.
De enige game die ik gespeeld hebt die er een beetje op lijkt is dragon age Origins.
Geen skill trees. Je krijgt meer skills en spells wanneer je levelled, en moet daarin wel vaak keuzes maken.
Ok dikke merci.Belangrijkste keuze is inderdaad bij character creation en welke personages je voor de rest meeneemt.
Nu, kunt altijd (tegen kleine fee) jezelf of je party members respeccen. Of een hireling nemen (tegen kleine fee) die je 'bouwt' Zoals je wilt.
Het is jammer genoeg wel ingame niet echt duidelijk wat bepaalde keuzes later van impact zijn. Maar goed, dankzij de mogelijkheid tot respeccen komt dat wat minder hard aan.
Het is wel echt niet normaal wat dit spel met me doet. Laatste twee jaar amper nog gegamed, en nu zijn er momenten dat precies weer alles blijft liggen. Thuis komen van het werk, en buiten ff koken en eten na, gewoon doorspelen tot ik mijn bed in moet. Ik voel me er bijna terug jong/tiener door.
ik wil zo graag weten waar het verhaal naar toe gaat. En de personage zijn zo leuk.