Baldur's Gate 3

Baldur's Gate 3

iemand al iets van mods geinstalleerd? kheb er al wat gespot die inventory beter managen zoals bijvoorbeeld een scroll pouch

en kheb boel gehad in mijn party gehad :headshake:
shadowheart en lae'zel begonnen te vechten en kheb moeten kiezen... ik heb gekozen voor shadowheart omdat ik ze nog niet in bed gehad heb, maar kben nu natuurlijk een goeie warrior kwijt..., en al mijn gerief die ze mee tgraf ingenomen heeft
:angry:

ik heb dit opgelost zonder dat er iemand dood is gegaan.

iemand al iets van mods geinstalleerd? kheb er al wat gespot die inventory beter managen zoals bijvoorbeeld een scroll pouch

en kheb boel gehad in mijn party gehad :headshake:
shadowheart en lae'zel begonnen te vechten en kheb moeten kiezen... ik heb gekozen voor shadowheart omdat ik ze nog niet in bed gehad heb, maar kben nu natuurlijk een goeie warrior kwijt..., en al mijn gerief die ze mee tgraf ingenomen heeft
:angry:
Ik heb dezelfde keuze gemaakt want ik vond ze wreed irritant. Nu lees ik dat ze een mooie redemption arc heeft en een van de interessantere stories is. Nuja, voor een volgende playthrough dan maar

Ik moet helemaal in't begin iets miszegt hebben want Lae'zel is nooit een companion geworden en mijn frank is pas gevallen na 15 uur. Da's wel jammer:)

jaja, heb ze gevonden in haar kooi ma blijkbaar verkeerde keuze gemaakt of roll gemist, geen idee. Nooit komen opdagen in het kamp.

ik ben ook al companions misgelopen, ik zit zelfs nog maar in de eerste zone...
ik ben wel al herstart, want mijn eerste playthrough ging zo vlot niet.
steekt er zo'n arm uit zo'n waypoint, dice-roll failt, komt de kerel er niet uit. da's dan blijkbaar die Gale? die zien we nooit meer terug dan, denk ik?

zit ge bij die druids, met de refugees, gaat die interim-leader een kind bedreigen. ik die dat niet vind kunnen val die druid aan, de rest loopt naar buiten om iedereen uit te moorden. Blijkbaar vind Karlach dat niet zo leuk, wilt mijn party niet joinen.

't is wel eens tof dat uw keuzes gevolgen hebben.

jaja, heb ze gevonden in haar kooi ma blijkbaar verkeerde keuze gemaakt of roll gemist, geen idee. Nooit komen opdagen in het kamp.
als ge die 2 die haar gevangen hebben weg stuurt, moet ge er bij blijven en bevrijden. als ge weg gaat ontsnapt ze zelf en ben je ze kwijt

Zijn er hier nog mensen die niet kunnen bewegen met linkermuis ?
Eerst zat ik met die 92% install probleem, dan alle opnieuw geinstalleerd en nu kan ik min char niet bewegen.
Kom wel van GOG if it matters.

Ik vind het alleen spijtig dat ge maar 4 partyleden kunt meenemen tegelijkertijd (maar je kan wel nog switchen nadien en ook uw keuzes tijdens conversaties hebben nog impact op de leden die in uw kamp blijven). In BG2 kon je 6 partymembers meenemen tegelijkertijd.
voor degene die wat meer partymembers willen: https://www.nexusmods.com/baldursgate3/mods/327

ik wil hier wel eens iemand een party zien managen van 16 :unsure:

ik blijf toch maar slechte beslissingen maken. ik zit bij de goblin temple
ik dacht: laat die beer en de goblins het zelf maar uitvechten, goed wetende dat die beer Halsin is, en denkende "die ownt die gobbo's wel efkes", gaat die in de combat gewoon hostile naar mij toe. opties: doden of gedood worden :(

en natuurlijk heel de sessie niet gesaved, dus één van dees nog eens 2 uur herspelen :(

ik blijf toch maar slechte beslissingen maken. ik zit bij de goblin temple
ik dacht: laat die beer en de goblins het zelf maar uitvechten, goed wetende dat die beer Halsin is, en denkende "die ownt die gobbo's wel efkes", gaat die in de combat gewoon hostile naar mij toe. opties: doden of gedood worden :(

en natuurlijk heel de sessie niet gesaved, dus één van dees nog eens 2 uur herspelen :(
waarom niet gewoon doorspelen? doordat die er niet meer inzit opent ge een andere verhaallijn

Inderdaad, BG3 is net waar ge zoveel kanten op kunt, als een deur toe gaat gaat een andere weer open in dat spel.

Ik loop wat verloren in de underdark en wou simultaan ook al de mountain pass doen maar daar krijg ik de melding dat het dan een hoofdstuk afsluit. Kan je nadien nog terug naar het beginland en de underdark verder doen? Of is dit echt een definitief pad?

Laatst bewerkt:
Ik loop wat verloren in de underdark en wou simultaan ook al de mountain pass doen maar daar krijg ik de melding dat het dan een hoofdstuk afsluit. Kan je nadien nog terug naar het beginland en de underdark verder doen? Of is dit echt een definitief pad?
Ik heb de underdark gedaan met de bedoeling die mountain pass achteraf toch eens te doen, maar die was niet meer toegankelijk nadat ik heel het hoofdstuk underdark en wat erna komt had gedaan. De waypoints verdwijnen ook op je map.

Ik loop nu wat 'verloren' in de laatste act... teveel npc's en drukte ineens ivm de vorige chapters :)

Ja je kan terug gaan :) allez ik heb dat toch gedaan tot een bepaald punt. Het kan wel zijn dat je bepaalde zaken niet meer kan afwerken.

Ik loop nu wat 'verloren' in de laatste act... teveel npc's en drukte ineens ivm de vorige chapters

Ik hou van de stad maar er is zoveel te zien en ik blijf maar nieuwe dingen ontdekken 😅

F5 is your best friend in BG3 :)
Mijn lijst met saves is niet meer te overzien.

En als er iets belangerijks gebeurd doe ik een manuele save met een herkenbare titel.

Terug
Bovenaan