Bandronde

En Cream is hier blijkbaar ook nog niet gepasseerd.

Hieronder hun geweldige versie van Steppin' Out van het live album Live Cream Vol. 2. Tevens ook gebruikt in de eindscène van Mean Streets van Scorsese :love:.

SINJIN HAWKE

lange tijd geleden nog geluisterd maar heerlijke experimentele beats en weirdness

In Jeff VanderMeer’s Southern Reach trilogy, the transhuman takes many forms, but it often begins as light: a glowing presence detected deep inside one’s own person or a shimmering apparition that comes twitching across the sky. Something similar happens in the work of Sinjin Hawke and Zora Jones, which combines human voices and digital processing in a seamless fusion of flesh and code. In the silvery edges of their sound, you can feel something manifesting itself—a shape-shifting entity, a cybernetic skin wrapped around a molten core.

The Amboy Dukes

Acid/psychedelic rock uit de jaren '60. Met Ted Nugent op lead guitar die nu helaas meer bekend is voor andere dingen. Hieronder hun bekendste single.

Ik ken nog een geweldige (naar mijn mening) artiest die ik graag zou posten dus als iemand een N heeft? (Andere letter zeg ik niet want dan verraad ik het denk ik 😉)

Terug
Bovenaan