TheLoveBelow
Active member
Voor eerste keer zullen ze het publiek tegen hebben, een ook niet te onderschatten factor die zeker zal meespelen. Zeker zo een Vanloo krijg je makkelijk snel op haar paard.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat begrijp ik nog wel, dat is voor mijn moeder die ook 1 keer in de 4 jaar naar basketbal kijkt.Ik moest daarstraks bijna luid op lachen toen hij begon uit te leggen wat een time violation is![]()

Met de kwaliteiten van Japan achter de driepuntlijn zou ik het gek vinden om niet even op te schrikken. Het is de laatste jaren net meer dan vroeger dat een kloof niet meer onoverbrugbaar is op enkele minuten omdat ploegen zo’n hoge percentages halen.Commentaar was echt een ramp ja.
Commentator begon ook bijna totaal te panikeren toen het verschil in het 4e kwart plots maar 12 punten meer was. Uiteraard moesten ze zich even herpakken, maar basket is toch wel echt een sport bij uitstek waar er afwisselende runs zijn (momentum van groot belang).
Hoeveel keer heeft hij gezegd dat ze dit absoluut niet meer mogen weggeven?
Werkte echt gigantisch op m'n zenuwen.
De Cats waren geweldig ja. Pas de eerste match die ik kon zien wel. Hopelijk volgt er een medaille.

Je bedoelt Spanje? Ik had het over match tegen Spanje in ieder geval.Met de kwaliteiten van Japan achter de driepuntlijn zou ik het gek vinden om niet even op te schrikken. Het is de laatste jaren net meer dan vroeger dat een kloof niet meer onoverbrugbaar is op enkele minuten omdat ploegen zo’n hoge percentages halen.
Ik stoor me nog altijd aan het gevruik van ‘korf.’![]()
Zen tandbescherming lijkt meWat voor ding had Stephen Curry in zijn mond voor de vrije worpen op het einde?