Basketbal: USA on top of stunt van Belgian Cats bij de vrouwen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Voor eerste keer zullen ze het publiek tegen hebben, een ook niet te onderschatten factor die zeker zal meespelen. Zeker zo een Vanloo krijg je makkelijk snel op haar paard.

Ik moest daarstraks bijna luid op lachen toen hij begon uit te leggen wat een time violation is :laugh:
Dat begrijp ik nog wel, dat is voor mijn moeder die ook 1 keer in de 4 jaar naar basketbal kijkt.
De rest van zijn commentaar is veel erger. Je zou bijna Kris Meertens gaan missen... :laugh:

Commentaar was echt een ramp ja.

Commentator begon ook bijna totaal te panikeren toen het verschil in het 4e kwart plots maar 12 punten meer was. Uiteraard moesten ze zich even herpakken, maar basket is toch wel echt een sport bij uitstek waar er afwisselende runs zijn (momentum van groot belang).

Hoeveel keer heeft hij gezegd dat ze dit absoluut niet meer mogen weggeven?

Werkte echt gigantisch op m'n zenuwen.

De Cats waren geweldig ja. Pas de eerste match die ik kon zien wel. Hopelijk volgt er een medaille.

Commentaar was echt een ramp ja.

Commentator begon ook bijna totaal te panikeren toen het verschil in het 4e kwart plots maar 12 punten meer was. Uiteraard moesten ze zich even herpakken, maar basket is toch wel echt een sport bij uitstek waar er afwisselende runs zijn (momentum van groot belang).

Hoeveel keer heeft hij gezegd dat ze dit absoluut niet meer mogen weggeven?

Werkte echt gigantisch op m'n zenuwen.

De Cats waren geweldig ja. Pas de eerste match die ik kon zien wel. Hopelijk volgt er een medaille.
Met de kwaliteiten van Japan achter de driepuntlijn zou ik het gek vinden om niet even op te schrikken. Het is de laatste jaren net meer dan vroeger dat een kloof niet meer onoverbrugbaar is op enkele minuten omdat ploegen zo’n hoge percentages halen.

Ik stoor me nog altijd aan het gevruik van ‘korf.’ 😂

Met de kwaliteiten van Japan achter de driepuntlijn zou ik het gek vinden om niet even op te schrikken. Het is de laatste jaren net meer dan vroeger dat een kloof niet meer onoverbrugbaar is op enkele minuten omdat ploegen zo’n hoge percentages halen.

Ik stoor me nog altijd aan het gevruik van ‘korf.’ 😂
Je bedoelt Spanje? Ik had het over match tegen Spanje in ieder geval.

Ik weet wel dat bij basket grote voorsprongen geregeld verdwijnen als sneeuw voor de zon, maar een commentator quasi horen panikeren keer op keer als Spanje van 20 naar 12/14 punten ging, vond ik niet passend en eerder irritant.

Doe dan toch maar USA, ben nog maar goed 5 minuten aan het kijken en ik erger me alweer dood aan al dat gezeik van die Serviërs bij de refs. Was in de eerste game ook al van dat.

Die open driepunter gemist van Servië ook een cruciale. En dan Curry wel met de friendly roll een 3 punter.

Vind dat de refs zeker niet tegen de VS fluiten overigens…

Shots vallen niet meer zo vlot en ze maken nu wel de foutjes die ze niet maakten in de eerste 3 quarters...ik denk niet dat Team USA dat nu nog weggeeft.
Edit: Durant one on one is een cheatcode.

Toch maar een zwakke VS voor hun doen. Iets minder meeval en ze lagen er toch echt uit. Maar winnen is winnen.

Terug
Bovenaan