Ja, dat zeg ik toch al gans de tijd?Ja, maar de 2 beste derdes gaan toch door dus zijn de Cats altijd door als ze beter doen dan China (dus +27 in hun match nu)?
Ik reageerde op Black Devil die daar niet zeker van was.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, dat zeg ik toch al gans de tijd?Ja, maar de 2 beste derdes gaan toch door dus zijn de Cats altijd door als ze beter doen dan China (dus +27 in hun match nu)?
Kijk naar hun parcours afgelopen drie jaar... Ze hebben gesuckt tegen Duitsland en spelen vandaag tegen letterlijk de nummer 1 ter wereld...
Die shot op het einde is belachelijk onsportief btw, dat is echt not done in het basket.

Dat drama omdat tegenstanders blijven spelen precies wel tekenend voor de Cat fans?Et voila. Japan die belachelijk gretig bleef,
Kwartfinales worden getrokken. De 2 sterkste ploegen zitten sowieso in de verschillende brackets en ploegen die elkaar tegenkwamen in groepsfase kunnen mekaar niet loten in de kwartfinale.Hell yeah!!
Dramatisch aan het toernooi begonnen, weerbaarheid getoond, en nu de laatste waterkans met beide handen gegrepen! Klasse!
Maar amai, die laatste fout van Emma (en net zij dan nog)
En nu dan tegen Frankrijk? Of... ? Zo ja, dat wordt een zware dobber...
Wat is dat met die Japanners?
Als je dat vergelijkt met hoe Puerto Rico het liet lopen tegen China...
Was knap van hen om niet op te geven. Ze hadden de Cats een tweede trauma op evenveel Olympische Spelen kunnen bezorgen.Eergevoel!
Ook aan gedacht, maar had geen zin om alleen te gaan...Impulsief gisteren nog een ticket gekocht en er waren er toen nog veel. Zo blij dat ik erbij was. Eentje om nooit te vergeten.