Basketbal: USA on top of stunt van Belgian Cats bij de vrouwen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Dan kunnen we ons wel ergeren aan een bepaald Nederlands forumlid dat hier af en toe wat komt gloaten, maar choken zit blijkbaar echt in ons bloed...ze zouden daar beter ook medailles voor uitdelen.

Dan kunnen we ons wel ergeren aan een bepaald Nederlands forumlid dat hier af en toe wat komt gloaten, maar choken zit blijkbaar echt in ons bloed...ze zouden daar beter ook medailles voor uitdelen.
Halen hier vandaag goud en 2x brons maar inderdaad, wat een chokers zeg.

Frankrijk gewoon uitstekend basketballand, alsof dit een schande is om daartegen onder te liggen.

Halen hier vandaag goud en 2x brons maar inderdaad, wat een chokers zeg.

Frankrijk gewoon uitstekend basketballand, alsof dit een schande is om daartegen onder te liggen.
Het gaat dan ook niet enkel over vandaag hé, hockey is een goed voorbeeld bvb...maar soit, mss is dat eerder een discussie voor een ander topic.
Het gaat er hem om dat je een 17-10 voorsprong op 5 minuten tijd volledig wegpist, terwijl de algemene teneur hier was dat de commentatoren overdreven dramatisch deden toen we van onze 20 punten voorsprong tegen Spanje er plots 8 weggaven.

Opgevers hier zeg. ;)

Basket toch echt de sport waarin afwisselend “runs” worden gemaakt. Momentum zo van belang. En coachen en tegencoachen.

Opgevers hier zeg. ;)

Basket toch echt de sport waarin afwisselend “runs” worden gemaakt. Momentum zo van belang. En coachen en tegencoachen.
Het is niet dat ik aan het opgeven ben, maar die run hadden ze enkel en alleen te danken aan hun eigen fouten, en da's jammer. En basketbal is zeker een sport van runs, maar eerst een 19-1 voor FR en nu een 18-2 voor ons is wel zotjes.

Het is niet dat ik aan het opgeven ben, maar die run hadden ze enkel en alleen te danken aan hun eigen fouten, en da's jammer. En basketbal is zeker een sport van runs, maar eerst een 19-1 voor FR en nu een 18-2 voor ons is wel zotjes.
Ja, wel extremer dan normaal ja. Al kijk ik normaal nooit vrouwenbasket buiten OS of WK/EK ofzo van België. :)

Terug
Bovenaan