Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt nu gestemd voor Ellington héDuke Ellington - Fleurette Africaine - 4
Gal Costa - Nao Identificado - 4
Zonder twijfel gaat men stem naar Gal Costa, één van brasils GOATs.
Nao Identificado fantastisch album/nummer, geschreven door grootmeester Caetano Veloso. Het was mijlpaal in de tropicalia beweging van toen. De combi van psych en bossa nova kan mij altijd bekoren. Unieke sound.
Mijn favo Gal Costa nummers:
aangepast merci. Tijd dat weekend is.Je hebt nu gestemd voor Ellington hé
3 - 5 moet het dan zijn
Echt hé. Met de zon in mijn gezicht meteen het hele album opgezet. Verkocht.Het weer zal hier ook wel voor iets tussen zitten

). Beide zitten regelmatig in mijn hoofd. Waren het één van deze twee geweest had ik wel gestemd. Het bovengenoemde Tuareg ken ik ook.Ik wou er zeker een tropicalia nummer en en heb sterk getwijfeld tussen Gal Costa en Os Mutantes. Fantastische muziek.Duke Ellington - Fleurette Africaine - 3
Gal Costa - Nao Identificado - 5
Zonder twijfel gaat men stem naar Gal Costa, één van brasils GOATs.
Nao Identificado fantastisch album/nummer, geschreven door grootmeester Caetano Veloso. Het was mijlpaal in de tropicalia beweging van toen. De combi van psych en bossa nova kan mij altijd bekoren. Unieke sound.
kudos aan diegene die dit nummer koos.
Jup, ook ooit grijsgedraaid.grootmeester Caetano Veloso.
Bedoel je dan dat dit door haar geschreven is? Want dit is toch gewoon van Os Mutantes (ook een goed album trouwens)?kudos aan diegene die dit nummer koos.