Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bedoelt de meest geniale black metalclip uit de nineties?Ik heb 1 black metal en 1 Doom metal nominatie in gedachte, ik twijfel alleen nog over het Doom metal nummer.
Ik kijk er alleszins al maar uit hoe dat ze in de eerste ronde gaan verliezen van Aqua![]()
Hopen op wat rap. Ik zal er alleszins eentje nomineren.
Niet te lang nadenken en rap kiezenIk ga niet kunnen kiezen![]()
Wat een hiphop weelde in de nineties.
Badum tssNiet te lang nadenken en rap kiezen
Radiohead - CreepMisschien omdat dit het eerste decennium was waarin ik actief naar muziek begon te luisteren maar goddamn er waren toch geweldig catchy one hit wonders in de nineties. Ik wil gewoon een battle van de one hit wonders.
Semisonic - Closing Time
Len - Steal My Sunshine
Fastball - The Way
The New Radicals - You Get What You Give
Liquido - Narcotic
Natalie Imbruglia - Torn
Mark Morrison - Return Of The Mack
Cornershop - Brimful of Asha
Ini Kamoze - Here Comes The Hotstepper
Us3 - Cantaloop
OMC - How Bizarre
Pras - Ghetto Superstar
Groove is In The Heart - Deee-Lite
White Town - Your Woman
Skee-Lo - I Wish
...
Radiohead - Creep
...
Ik zou het snappen als ze dat debuut niet hadden. Ten is nog altijd 1 van de strafste debuutplaten ooit vind ikIk bid alvast mee met Homer
Kantje twee vind ik meer kabbelende sfeerscheppers dan de helft van een meesterwerk. Waar Stone Temple Pilots compacte 'hooks' hadden, gaat de zwabberende emostem van den Ed en de gitaarfröbel alle kanten uit.Ik zou het snappen als ze dat debuut niet hadden. Ten is nog altijd 1 van de strafste debuutplaten ooit vind ik