Battle Royale: the 1980's - dé finaleweek!

Mijn eerste nominatie staat toch ook al vast, over mijn tweede twijfel ik nog. Enige geruststelling: 't zullen geen foute I love the 90's schijven zijn.

Ik heb 1 black metal en 1 Doom metal nominatie in gedachte, ik twijfel alleen nog over het Doom metal nummer.
Ik kijk er alleszins al maar uit hoe dat ze in de eerste ronde gaan verliezen van Aqua :hakkuh:

Ik heb 1 black metal en 1 Doom metal nominatie in gedachte, ik twijfel alleen nog over het Doom metal nummer.
Ik kijk er alleszins al maar uit hoe dat ze in de eerste ronde gaan verliezen van Aqua :hakkuh:
Je bedoelt de meest geniale black metalclip uit de nineties?

Beetje schipperen tussen eigen smaak en een realistische keuze die de finale kan halen. 2e keus dan iets underground dat je anderen wil laten ontdekken. Maar laat ons vooral bidden dat daar aan de horizon geen zeurende Edward Louis Severson III staat te kwelen.

arcwk1.jpg

Misschien omdat dit het eerste decennium was waarin ik actief naar muziek begon te luisteren en ze daarom beter herinner maar goddamn er waren toch geweldig catchy one hit wonders in de nineties. Ik wil gewoon een battle van de one hit wonders.

Semisonic - Closing Time
Len - Steal My Sunshine
Fastball - The Way
The New Radicals - You Get What You Give
Liquido - Narcotic
Natalie Imbruglia - Torn
Mark Morrison - Return Of The Mack
Cornershop - Brimful of Asha
Ini Kamoze - Here Comes The Hotstepper
Us3 - Cantaloop
OMC - How Bizarre
Pras - Ghetto Superstar
Groove is In The Heart - Deee-Lite
White Town - Your Woman
Skee-Lo - I Wish
...

Laatst bewerkt:
Misschien omdat dit het eerste decennium was waarin ik actief naar muziek begon te luisteren maar goddamn er waren toch geweldig catchy one hit wonders in de nineties. Ik wil gewoon een battle van de one hit wonders.

Semisonic - Closing Time
Len - Steal My Sunshine
Fastball - The Way
The New Radicals - You Get What You Give
Liquido - Narcotic
Natalie Imbruglia - Torn
Mark Morrison - Return Of The Mack
Cornershop - Brimful of Asha
Ini Kamoze - Here Comes The Hotstepper
Us3 - Cantaloop
OMC - How Bizarre
Pras - Ghetto Superstar