willydrama
Well-known member
New Order - Blue Monday 8
Kate Bush - Running Up That Hill 13
Kate Bush - Running Up That Hill 13
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Vreemd dat je dat een voordeel vindt.Ik moet wel bekennen dat mijn voordelen over de 80s wel eerder zijn bevestigd dan ontkracht. Er is zeker goeie muziek gemaakt maar het deed me opvallend minder.
De nineties wordt andere koek
![]()
Elk decennia heeft in mijn opzicht goede muziek en crappy muziek ...Ik moet wel bekennen dat mijn voordelen over de 80s wel eerder zijn bevestigd dan ontkracht. Er is zeker goeie muziek gemaakt maar het deed me opvallend minder.
De nineties wordt andere koek
![]()
Tegen AguaGet Ready! in de finale bij de volgende BR, wat denken jullie?
Ben ik ook voor. Anders worden dat halve finales met Creep - Street Spirit - Paranoid Android - Let Down.En dan nog een hot take voor de 90's: geen Radiohead bij de 64 nummers.
...
En dan nog een hot take voor de 90's: geen Radiohead bij de 64 nummers.
Ben ik ook voor. Anders worden dat halve finales met Creep - Street Spirit - Paranoid Android - Let Down.
Dat zou teveel van het goede zijn, want een decennium later zit je terug met vier Radiohead-nummers in de halve finales.
Ik ben er niet voor hoorBen ik ook voor. Anders worden dat halve finales met Creep - Street Spirit - Paranoid Android - Let Down.
Dat zou teveel van het goede zijn, want een decennium later zit je terug met vier Radiohead-nummers in de halve finales.

Kunnen we niet een AI maken die het hele verloop na de keuzes, volledig automatisch in een battle gooit. Elke artiest krijg één random wapens. Misschien de ondergrond nog om het spannend te houden. En dan nog de tegenstander randomizen. Smijt het in een visualizer en boem, BGtv Deathmatch.Muziek ontdekken (zowel tijdens de Battle Royale en ervoor tijdens de selectie) blijft toch veruit het leukste aspect voor mij.
Kunnen we nog rondgeraken voor juli en augustus? In de zomer gaat iedereen dat weer vergeten denk ik, was met de 60’s ook zoMaandag nominaties voor de 90s starten?